اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دایی: تساوی با فجر عادلانه بود


سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امروز می‌خواستیم فجرسپاسی را ببریم،‌اما نشد.

خبرگزاری فارس: علی دایی پس از تساوی یک بر یک پرسپولیس مقابل فجرسپاسی در نشست خبری گفت: بازی بدی نبود. اوایل نیمه دوم بازیکنان ما کمی بازی را وا دادند. در ادامه ما دو موقعیت خوب داشتیم. متاسفانه خیلی زود گل خوردیم.

وی ادامه داد: بعد از گل بازی به سود حریف چربید، اگر چه در دقایق بیشتر مسابقه ما در زمین فجرسپاسی بودیم. عادلانه‌ترین نتیجه مساوی بود. ما تلاش کردیم که پیروز شویم اما نشد.

علی دایی در نشست خبری تاکید کرد: هیچ‌کس پیگیر مشکلات ما نیست. می‌توانستیم بهتر از این باشیم. زمانی که فکر و مغز ما در گیر مسایل دیگر است نمی‌توانیم کارآیی لازم را داشته باشیم. اصلا و ابدا شاداب نبودیم. سخت گل زدیم و خودتان دیدید که چه مشکلاتی داشتیم. تیمی که 8 روز تمرین ندارد وضعیتش همین است، آن هم مقابل تیم فجر که خیلی با انگیزه بود.

وی در مورد اینکه برنامه‌‌ای برای حل مشکلات دارید گفت: من سرمربی تیم هستم نه مدیرعامل هستم و نه عضو هیات مدیره که بخواهیم برنامه بدهم. از مسئولان برنامه بخواهید نه از علی دایی. من به عنوان یک مربی کار می‌کنم و نباید در مورد مسایل دیگر انتظار داشته باشید.

دایی در مورد اینکه از شما بیشتر از یک مربی انتظار می‌رود گفت: ما که تیم محلی نیستیم، باید تفکرات حرفه‌ای حاکم شود. دایی چه کار می‌تواند بکند؟ زمانی که می‌گوییم تیم‌ ها و فوتبال‌مان حرفه‌ای است که نباید این مسایل مطرح شود. اگر آماتور و محلی بودیم می‌توانستیم کمک کنیم اما محلی نیستیم.

سرمربی پرسپولیس در مورد مصدومیت محسن بنگر گفت: کتف او گرفته بود و به دلیل مصدومیت تعویض شد.

وی در پاسخ به این سوال که مشکلات پرسپولیس که چه زمانی تمام می شود گفت: من اطلاعی ندارم. علی پروین هم گفت من قولی نمی‌دهم و آب پاکی را روی دست بازیکنان ریخت نمی‌دانم. هر کس مسئول است باید پاسخگو باشد. هشت روز تمرین نکردیم و به شیراز آمدیم، این طور بازی کردیم و مساوی گرفتیم بد نبود.

دایی در مورد عملکرد تیم داوری در این مسابقه گفت: من در مورد داوری حرفی نمی‌زنم و متخصصان داوری باید حرف بزنند.


ویدیو مرتبط :
تساوی عادلانه دربرنابئو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دل بوسکه:تساوی مقابل مکزیک عادلانه بود



 

 

دل بوسکه:تساوی مقابل مکزیک عادلانه بود

 

دل بوسکه: تساوی مقابل مکزیک عادلانه بود

سرمربی تیم ملی اسپانیا در صحبتهایی اعلام کرد که تساوی 1-1 مقابل مکزیک، نتیجه عادلانه ای بود و بیانگر سطح کیفی بالای مسابقه و شرایط بازیکنان است.

خیلی از بازیکنان تیم ملی اسپانیا در همین هفته از تعطیلات تابستانی شان بازگشته اند و بلافاصله به اردوی تیم ملی اسپانیا پیوستند.

گل اول این دیدار توسط ارناندس، و در دقایق اولیه بازی برای تیم میزبان به ثمر رسید ولی در نهایت ودر دقیقه 90 این داوید سیلوا بود که بازی رابه تساوی کشاند.

دل بوسکه در کنفرانس خبری در پایان این دیدار گفت:« تساوی نتیجه عادلانه ای بود. ما در اکثر دقایق بازی مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشتیم ولی نمی توانستیم رو به جلو حرکت کنیم.»

مربی سابق باشگاه رئال مادرید با تمجید از عملکرد شاگردانش گفت:«  نمره بازیکنانم 10 از 10 است. ما گروه فوق العاده ای هستیم و روحیه بازیکنان بی نظیر بود.»