اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دایی: بازیکن باید با توپ فوتبال بخوابد!


علی دایی می‌گوید کم کم به جوانان تیمش میدان خواهد داد.

خبرآنلاین: علی دایی می‌گوید کم کم به جوانان تیمش میدان خواهد داد.

علی دایی سرمربی پرسپولیس که تیمش توانست ملوان را شکست دهد در مورد این مسابقه گفت: «ما بعد از اینکه ده نفره شدیم هیچ موقعیتی به بازیکنان ملوان ندادیم. حتی می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم. ما انسجام تیمی‌مان را نشان دادیم. بین دو نیمه به بازیکنانم گفتم اگر برنده نشوید شما را به رختکن راه نمی‌دهم. ما می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم. به یکباره نمی‌شود کل تیم را عوض کرد. باید کم کم به همه میدان داد. بازی کردن در تیم بزرگی مثل پرسپولیس سخت است. بازیکنانم در آینده بهتر خواهند شد.»

او ادامه داد: «ما می‌دانستیم که اگر بخواهیم می‌توانیم حریف را شکست دهیم. بازیکن باید بازی خودش را ببیند و آنالیز کند، با فوتبال زندگی کند و با توپ فوتبال بخوابد. اگر این کارها را بکنند باعث پیشرفت خودش می‌شود. من وقتی به پرسپولیس آمدم حرف از سه سال جوانگرایی زدم و استارت آن را هم زده‌ام.» سرمربی پرسپولیس در مورد شعار «دایی ضد فوتبال» که از سوی هواداران ملوان سرداده می‌شد گفت: «من کاری به این شعارها ندارم. آن‌ها هرچه دوست دارند بگویند. من کار خودم را انجام می‌دهم. تمرکز من بر روی تیم خودم است.»


ویدیو مرتبط :
‫تماشاگر // دایی:محمد دایی من را به فوتبال آورد‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تمرینات گران‌‌ترین بازیکن جهان با توپ فوتبال آمریکایی+تصاویر



 
اخبار ورزشی - تمرینات گران‌‌ترین بازیکن جهان با توپ فوتبال آمریکایی+تصاویر

گران‌قیمت‌ترین بازیکن جهان با توپ فوتبال آمریکایی تمرینات خود را در رئال مادرید ادامه داد.

به گزارش   فارس، رئال مادرید در اردوی پیش فصل خود در آمریکا به سر می‌برد و آخرین دیدار خود را مقابل منچستر یونایتد برگزار خواهد کرد.

جدا از نتایجی که کهکشانی‌ها در این پیکارها کسب کرده‌اند، تمرینات بازیکنان ارزشمند این تیم هم مورد توجه رسانه‌ها قرار دارد.

در این میان گرت بیل ستاره ولزی و 25 ساله رئال که عنوان گران قیمت‌ترین بازیکن فوتبال جهان را یدک می‌کشد در تازه‌ترین تصاویری که از او منتشر شده در حال آماده‌سازی خود با توپ مخصوص فوتبال آمریکایی است.

این بال ولزی زیر نظر یک مربی آمریکایی به نام دوین گاردنر که یک متخصص در کار خود به شمار می‌رود به تمرین با توپ فوتبال آمریکایی می‌پردازد.

اخبار,اخبارورزشی, گران قیمت‌ترین بازیکن فوتبال جهان

 

اخبار,اخبارورزشی, گران قیمت‌ترین بازیکن فوتبال جهان

 

اخبار,اخبارورزشی, گران قیمت‌ترین بازیکن فوتبال جهان

اخبار ورزشی - فارس