اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

داویدز: هرگز با سیدروف همکاری نمی‌کنم


ادگار داویدز هافبک اسبق تیم فوتبال میلان گفت: هرگز به عنوان کمک مربی در کنار سیدورف فعالیت نخواهم کرد.

ورزش سه: به گزارش پایگاه خبری کالچونیوز،‌ ادگار داویدز هافبک اسبق تیم فوتبال آث‌میلان گفت: کلارنس سیدورف خیلی خوب می‌داند که باید چه کاری انجام دهد من مطمئن هستم که او با در اختیار گرفتن بهترین گزینه‌ها از استعدادهای آنها بهترین و بیشترین بهره‌برداری را خواهد کرد برای سیدورف هم مربیگری در میلان با توجه به انتظارات موجود بسیار سخت است ولی در عین حال فرصتی استثنایی برای وی محسوب شده و او خواهد توانست در این تیم به یک مربی بزرگ تبدیل شود.

در مورد همکاری با وی هم باید اعلام کنم که حاضر نیستم تحت هیچ شرایطی به عنوان کمک مربی و یا اعضای کادر فنی در کنار سیدروف فعالیت کنم.


ویدیو مرتبط :
ادگار داویدز در sky sports

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گورباچف؛ باید با ایران همکاری کرد



 

 

گورباچف؛ باید با ایران همکاری کرد

 

 

آخرین رئیس جمهوری اتحاد جماهیر شوروی با تاکید بر اینکه اگر با ایران به صورت جدی گفت وگو شود، نقاط مشترک بسیاری یافت خواهد شد، تاکید کرد باید با ایران توافق کرد سپس وارد همکاری شد.

 


به گزارش فارس، «میخائیل گورباچف» در گفت وگو با روزنامه لبنانی «النهار» در خصوص برخی موضوعات مهم منطقه خاورمیانه مانند منازعه رژیم صهیونیستی با فلسطین، مسائل ایران، افغانستان و روند صلح خاورمیانه اظهارنظر کرد.

 


گورباچف در پاسخ این سوال که «هم اکنون در منطقه شاهد رقابت تسلیحاتی هستیم آیا به نظر شما ایران به دنبال سلاح هسته یی است یا خیر و آیا دولت امریکا در اندیشه جنگ جدیدی در منطقه است یا خیر»، تصریح کرد؛ معتقدم نباید اجازه داد به ایران حمله شود. این امر باید آغاز یکسری مذاکره باشد.

 


گورباچف تاکید کرد؛ باید با ایران به نقاط مشترک رسید و پس از آن به دنبال حوزه های همکاری با ایران گشت. راهکار، اقدام نظامی نیست. ما شاهد آنچه در افغانستان می گذرد، هستیم. این شاهد، بهترین گواه مخالفت با راهکار نظامی علیه ایران است.

 


آخرین رئیس جمهوری شوروی سابق تصریح کرد؛ اگر با ایران گفت وگویی واقعی، جدی و مسوولانه انجام بدهند، معتقدم به نقاط مشترک و حوزه های همکاری بسیاری با ایران می توان رسید.