اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

داور دیدار پرسپولیس و داماش خداحافظی کرد


محمود رفیعی که در دیدار پرسپولیس و داماش گیلان مورد توهین برخی هواداران پرسپولیس قرار گرفت، از دنیای قضاوت خداحافظی کرد.

خبرگزاری مهر:  محمود رفیعی که در دیدار پرسپولیس و داماش گیلان مورد توهین برخی هواداران پرسپولیس قرار گرفت، از دنیای قضاوت خداحافظی کرد.

 دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و داماش گیلان در هفته بیست و نهم رقابتهای لیگ برتر در شرایطی با پیروزی 2 بر یک تیم گیلانی نیمه کاره رها شد که در دقایق پایانی این دیدار برخی هواداران پرسپولیس علیه محمود رفیعی شعارهای زننده ای سردادند.

رفیعی که از این اتفاق بسیار ناراحت بود گفت: با اتفاقاتی که در این دیدار افتاد در رختکن از داوران خداحافظی کردم و گفتم دیگر در این فوتبال قضاوت نخواهم کرد. تا حالا هم به اندازه کافی قضاوت کرده ام و ترجیح می دهم دیگر در این فوتبال قضاوتی نداشته باشیم.

براساس رای کمیته داوران فدراسیون فوتبال محمود رفیعی به خاطر اشتباهاتی که در دیدار پرسپولیس برابر داماش داشت و همچنین انجام مصاحبه بدون هماهنگی کمیته داوران، چهار جلسه از قضاوت محروم شده بود. 


ویدیو مرتبط :
خلاصه دیدار داماش-پرسپولیس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

داور دیدار پرسپولیس - داماش محروم می‌شود


نایب رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال از محرومیت داور دیدار تیمهای پرسپولیس تهران و داماش گیلان خبر داد.

مهر :نایب رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال از محرومیت داور دیدار تیمهای پرسپولیس تهران و داماش گیلان خبر داد.
    
 حسین عسگری در گفتگویی، ضمن اعلام این خبر افزود: هیچکدام از داوران و کمک داوران فوتبال نمی‌توانند بدون اجازه کمیته داوران فدراسیون فوتبال با رسانه‌ها گفتگویی داشته باشد.

وی در ادامه افزود: با این وجود آقای محمود رفیعی نقض قانون کرده و امروز با یکی از خبرگزاری‌ها گفتگویی داشته است که به موجب آن از سوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال محروم خواهد شد.

نایب رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال خاطر نشان کرد: در صورتی که داوران مرتکب خطا و اشتباهی شوند از سوی کمیته داوران محروم می‌شوند اما محرومیت‌شان به اطلاع عموم نمی‌رسد. در این خصوص اما شرایط فرق می‌کند و ما برابر قانون داور دیدار پرسپولیس - داماش را محروم کرده و محرومیتش را رسما اعلام می‌کنیم.

دیدار جنجالی پرسپولیس - داماش گیلان در چارچوب هفته بیست و نهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور که عصر یکشنبه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد، به دلیل توهین هواداران پرسپولیس به داور در دقیقه 2+90 ناتمام ماند.