اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

داوری: عابدزاده فوق‌العاده‌ بود


سنگربان ایرانی تیم فوتبال اینتراخت برانشویگ یکی از اهداف اصلی‌اش را حضور در جام‌جهانی 2014 برزیل خواند و گفت: بازی برای ایران یکی از بزرگ‌ترین آرزوهایم است.

تسنیم: سنگربان ایرانی تیم فوتبال اینتراخت برانشویگ یکی از اهداف اصلی‌اش را حضور در جام‌جهانی 2014 برزیل خواند و گفت: بازی برای ایران یکی از بزرگ‌ترین آرزوهایم است.

دانیال داوری در این فصل اولین بازی‌اش در بوندس‌لیگا را برابر بورسیا دورتموند انجام داد و با وجود شکست تیمش به دلیل عملکرد خوبی که داشت، از سوی هواداران این تیم به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد.

او درباره اولین بازی‌اش در بوندس لیگا گفت: اولین حضورم در این رقابت‌ها فوق‌العاده‌ بود. بازی در بوندس‌لیگا افتخاری بزرگ است و پاداش سختکوشی‌ام را گرفتم هرچند متاسفانه بازی را به دورتموند واگذار کردیم.

سنگربان شیرهای زرد امیدوار است برانشویگ در سطح اول فوتبال باشگاهی آلمان باقی بماند. او در پاسخ به سوالی در خصوص ارزیابی‌اش از فصل 14- 2013 بوندس لیگا گفت: برای اینکه در بوندس‌لیگا باقی بمانیم باید نقاط قوت خودمان را باور داشته باشیم و سعی کنیم حریفی سرسخت برای تیم‌های دیگر در این رقابت‌ها باشیم.

کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی ایران با مثبت بودن عملکرد دانیال داوری در فصل 13- 2012 «بوندس‌لیگا 2» او را به اردوی تیم ملی دعوت کرد ولی دروازه‌بان شماره 26 برانشویگ اولین دعوت کی‌روش را به دلیل تمرکز روی تیم باشگاهی‌اش نپذیرفت. کی‌روش که به ارزش‌های این دروازه‌بان ایرانی شاغل در فوتبال باشگاهی آلمان واقف بود بار دیگر از وی دعوت به عمل آورد و نام او را در فهرست بازیکنان تیم برای حضور در دیدار ایران مقابل قطر در چارچوب رقابت‌های مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیا 2015 قرار داد. این بار دانیال داوری به دعوت کی‌روش پاسخ مثبت داد ولی در این دیدار نیمکت‌نشین شد و نتوانست اولین بازی ملی‌اش را با پیراهن ایران به ثبت برساند.

داوری در پاسخ به این سوال که «اگر بار دیگر از سوی سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران به تیم ملی دعوت شوی دعوت او را می‌پذیری و اینکه فکر می‌کنی شانسی برای حضور در جام‌جهانی 2014 برزیل با ایران خواهی داشت؟» تاکید کرد: بازی برای ایران یکی از بزرگ‌ترین آرزوهایم است و در حال حاضر یکی از اهداف اصلی‌ام حضور در جام‌جهانی 2014 است.

سنگربان 25 ساله برانشویگ تاکید کرد که در فصل نقل‌و‌انتقالات تابستانی پیشنهادی از باشگاه‌های ایرانی یا خارجی نداشته و همچنان تمرکزش را روی اینتراخت برانشویگ گذاشته است.

برانشویگ فصل گذشته نایب قهرمان رقابت‌های «بوندس‌لیگا 2» شد و پس از 28 سال به بوندس‌لیگا آلمان بازگشت. دانیال داوری و ماریان پتکوویچ 34 ساله در بازگشت این تیم به سطح اول فوتبال آلمان بسیار تاثیرگذار بودند.

داوری در خصوص رقابتی که با پتکوویچ برای ایستادن درون دروازه برانشویگ دارد، گفت: رقابتی که بین من و ماریان وجود دارد برای عملکردمان خوب است ولی در کنار آن همیشه سعی می‌کنم با به نمایش گذاشتن بهترین عملکردم در ترکیب اصلی تیم حضور داشته باشم.

وی در خصوص این پرسش که «آیا احمدرضا عابدزاده را می‌شناسی؟» عنوان کرد: بله، عابدزاده سنگربان فوق‌العاده‌ای بود. به غیر از او تمام بازیکنان ایرانی که پیش از این در آلمان بازی کرده‌اند را هم می‌شناسم.

این دروازه‌بان با خودداری از ذکر نام بازیکن مورد علاقه‌اش در ترکیب تیم ملی ایران خاطرنشان کرد: تیم ملی بازیکنان بزرگی دارد که مربی خیلی خوبی هم هدایت آنها را به عهده دارد.

داوری درباره تیم مورد علاقه‌اش گفت: آرسنال انگلیس تیم مورد علاقه من است و طرفدار این تیم هستم.


ویدیو مرتبط :
گفتگوی کامران نجف زاده با احمدرضا عابدزاده در رستوران عابدزاده

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حمایت استیلی از عابدزاده: داوری افتضاح بود


حمید استیلی اذعان داشت که تیم داوری به هیچ وجه عملکرد خوبی نداشته است.

طرفداری: در ابتدای کنفرانس امید گلمکانی با حمله به سران فدراسیون گفت: "دو نفر در فدراسیون حضور دارند که مانع ابلاغ آرا کمیته انضباطی در زمان لازم می شوند. آیت اللهی و یک نفر دیگر که کم کاری کردند نگذاشتند رای ویسی ابلاغ شود. این آقا در این بازی محروم بود اما رای وی کاملا عمدی اعلام نشد."

حمید استیلی در مورد بازی و عملکرد تیم داوری گفت: "کولی بالی انواع و اقسام توهین ها را به ما کرد. او در کنار زمین واقعا اعمالی به دور از شخصیت داشت. دو پنالتی برای تیم ما نگرفتند و اخراج ایران نژاد نیز صد در صد اشتباه بود. داور فوق العاده ضعیف عمل کرد."

وی افزود: "بازیکنان خارجی تیم حریف مرتبا به عابدزاده توهین کردند.این رفتار کاملا عجیب و دور از شان بود. باید برای مجموعه استقلال متاسف باشم که چنین رفتاری در اهواز رخ می دهد."

وی درباره حمله عابدزاده به دورین صدا و سیما گفت: "عابدزاده زاده عصبی بوده و حق هم داشت عصبی باشد. دوربین بر خلاف قوانین می‌ خواست وارد رختکن شود. عابدزاده از توهین ها عصبانی بود و عکس العمل نشان داد."

در پایان نشست خبری علی لطیفی با یکی از خبرنگاران درگیر شد.