اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

داوری: برانشوایگ سقوط کند، می‌روم


دروازه‌بان ایرانی تیم فوتبال اینتراخت برانشوایگ احتمال دارد پایان فصل به تیمی دیگر در دسته اول برود.

خبرگزاری فارس: دروازه‌بان ایرانی تیم فوتبال اینتراخت برانشوایگ احتمال دارد پایان فصل به تیمی دیگر در دسته اول برود.

دانیل داوری در گفت‌وگویی با یکی از رسانه‌های آلمانی، در مورد موضوعات مختلفی صحبت کرده است.

گلر مورد اعتماد این روزهای کارلوس کی‌روش که در چهارمین روز از سال نو میلادی، 26 سالگی‌اش را جشن گرفت، در مورد این که خواهان در اینتراخت برانشوایگ دروازه‌بان فیکس شود، حرف زده است.

حتی به صراحت عنوان کرده احتمال دارد در پایان فصل راهی تیم دیگری شود.

* هدف دانیل

داوری اظهار داشت: برای هر بازیکن ملی‌پوشی این نکته که مرتب بازی کرده و تجربه کسب کند و در نهایت خودش را نشان دهد،‌ بسیار اهمیت دارد. هدف من این است که تا جایی که امکان دارد خودم را آماده کنم تا وقتی دوربرگشت مسابقات شروع شود، با بازی مقابل وردربرمن،‌در درون دروازه بایستم.

وی ضمن اظهار بی‌اطلاعی در مورد این که در بازی دوستانه بعدی تیمش(اف.ث.بازل سوئیس،‌امشب) تورستن لیبرکنخت از وجود او استفاده می‌کند یا خیر، افزود: هنوز هیچ خبری در این باره ندارم و فکر نکنم هم نیازی به این موضوع باشد. چون هدفم همانی است که گفتم.

وی در مورد حضور بیشترش در دور رفت بوندس‌لیگا نسبت به ماریان پتکوویچ در درون دروازه اظهار داشت: دور رفت هر چه بود، حتی جنبه آموزشی برای من داشت. هر چه نباشد به دسته اول بوندس‌لیگا وارد شده بودم. اکنون حس می‌کنم همچنان خیلی بهتر می‌توانم در آینده بازی کنم.

*اظهار نظر در مورد آینده

گلر 26 ساله برانشوایگی‌ها که قرارداد کنونی اش در پایان فصل خاتمه می‌یابد اما رقیب‌اش تا سال 2015 صاحب تفاهم‌نامه کاری است، در مورد آینده‌اش نیز دراین مصاحبه صحبت کرده است.

وی همچنین به صراحت گفت در صورت سقوط برانشوایگی‌ها به دسته دوم احتمال دارد تیم را ترک کند.

مرد شماره یک تیم ملی ایران اظهار داشت: به طور کلی علاقمندم که در برانشوایگ بمانم.اما این موضوع در نهایت بستگی به دورنماهای آینده دارد. چون دلم می‌خواهد همچنان در دسته اول بوندس‌لیگا بازی کنم.


ویدیو مرتبط :
سفری به باشگاه دانیال داوری(برانشوایگ)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

داوری، بازی با کویت را به برانشوایگ ترجیح می‌دهد؟



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

آخرین وضعیت حضور دروازه‌بان ایرانی-لهستانی در ایران

داوری، بازی با کویت را به برانشوایگ ترجیح می‌دهد؟

با وجود آن که ابهاماتی درباره حضور دانیل داوری در دیدار برابر کویت به وجود آمده، اما هنوز باشگاه اینتراخت برانشوایگ درباره حضور بازیکن ایرانی‌اش در اردوی تیم ملی اظهارنظر رسمی نکرده است.

دانیل داوری بازی قبلی تیم ملی برابر لبنان را به دلیل همزمانی برگزاری آن دیدار با رقابت‌های بوندسلیگای دو از دست داد اما همان موقع در گفت‌وگویی که داشت اعلام کرد آماده است در بازی دوم فروردین برابر کویت به اردوی تیم ملی ایران بپیوندد. با این حال از وقتی که تاریخ برگزاری دیدار ایران و کویت از دوم فروردین به ششم فروردین تغییر پیدا کرد، ابهاماتی درباره حضور این دروازه‌بان ایرانی – لهستانی ایجاد شده است.

در تقویم فیفا ششم فروردین هم مانند دوم فروردین روز فیفاست و باشگاه اینتراخت برانشوایگ نمی‌تواند با حضور بازیکنان ملی‌پوشش از جمله داوری در تیم‌های ملی مخالفت کند، اما مشکل اینجاست که فردای بازی ایران و کویت این تیم دسته دومی باید به مصاف "دینامو درسدن" برود و برگزاری این دیدار 24 ساعت پس از بازی ایران و کویت در شهر کویت به دغدغه‌ای بزرگ برای داوری تبدیل شده است.

داوری که فصل گذشته به پیراهن شماره یک تیم اینتراخت برانشوایگ دست یافته رقابت نزدیکی با پتکوویچ، دروازه‌بان اصلی این تیم در فصل قبل دارد و او نگران است اگر برای بازی ایران و کویت به آسیا سفر کند، جایگاهش را در هفته‌های پایانی بوندسلیگای دو از دست بدهد و این ممکن است به م نیمکت نشین شدن او در رقابت‌های فصل بوندسلیگای منجر شود.

با این حال و با وجود ابهاماتی که درباره حضور این دروازه‌بان در اردوی تیم ملی به وجود آمده، اما هنوز باشگاه اینتراخت برانشوایگ و داوری به صورت رسمی به کادر فنی تیم ملی ایران اعلام نکرده‌اند که این بازیکن نمی‌تواند ایران را برابر کویت همراهی کند و تا زمان اعلام جدید، کارلوس کی‌روش مبنا را همان نظر قبلی برانشوایگ و داوری می‌داند./ایسنا