اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

داود احمدی نژاد به بیمارستان منتقل شد


داوود احمدی‌نژاد سکته کرد.

خبرگزاری فارس:  داوود احمدی‌نژاد سکته کرد.
 


داود احمدی‌نژاد به دلیل عارضه سکته مغزی به بیمارستان بقیه‌الله منتقل شد.



پدرم سکته مغزی را رد کرد/حال عمومی‌ وی خوب است

فرزند داوود احمدی‌نژاد با بیان اینکه پدرم سکته مغزی را رد کرده است گفت: حال پدرم خوب است اما قدری از ناحیه دست و پا دچار ناراحتی است که از عوارض رد کردن این سکته است.
 
میثم احمدی نژاد فرزند داوود احمدی‌نژاد برادر رئیس جمهور با مساعد اعلام کردن حال پدر خود گفت: ایشان از چند روز قبل دچار ناراحتی و فشار روانی بود که این عارضه امروز تشدید شد و ما مجبور شدیم وی را برای معالجه به بیمارستان بقیه‌الله منتقل کنیم.

وی با بیان اینکه پزشک معالج اعلام کرد وی یک سکته مغزی را رد کرده است، گفت: در حال حاضر حال عمومی پدرم خوب است اما قدری از ناحیه دست و پا دچار ناراحتی است که از عوارض رد کردن این سکته است.


ویدیو مرتبط :
پر میگیره قلبم به خدا - حاج داود احمدی نژاد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

داماد احمدی نژاد همراه وی در بازدید از بیمارستان سینا+ عکس



داماد احمدی نژاد همراه وی در بازدید از بیمارستان سینا+ عکس

رییس جمهور در ساعات اولیه دومین روز از سال جدید،در بیمارستان سینا حضور یافت و ضمن تبریک عید نوروز 1391 به بیماران بستری در این بیمارستان و همراهان آنان، از بخش ها ی مختلف این بیمارستان نیز بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران، محمود احمدی نژاد صبح امروز (چهارشنبه) و در ساعات اولیه دومین روز از سال جدید،در بیمارستان سینا حضور یافت و ضمن تبریک عید نوروز 1391 به بیماران بستری در این بیمارستان و همراهان آنان، از بخش ها ی مختلف این بیمارستان نیز بازدید کرد.

بر اساس این گزارش در این برنامه نوروزی مهدی خورشیدی داماد احمدی نژاد هم وی را همراهی می کرد.

این در حالی است که مهدی خورشیدی چندی پیش از سوی محسن رضایی به سمت معاونت امور قوا در دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام منصوب شد.

محسن رضایی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران درباره این انتصاب می گوید: من با پدر آقای خورشیدی قبل از انقلاب رابطه داشتم و ایشان در گروه منصورین فعالیت داشتند و ایشان به خاطر آنکه نخواست در دولت فعالیت کند در مجمع شروع به کار کرد مانند دیگر افرادی چون دانش‌جعفری که همکاری خود را با دولت قطع کردند./باشگاه خبرنگاران


داماداحمدی نژاد,عکس احمدی نژاد,عکسهای داماد احمدی نژاد,اخبار,اخبار سیاسی,مهدی خورشیدی

 

داماداحمدی نژاد,عکس احمدی نژاد,عکسهای داماد احمدی نژاد,اخبار,اخبار سیاسی,مهدی خورشیدی