اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دانش آموز سر معلم را سر کلاس برید+عکس



انتقام گرفتن از معلم,قتل عمد

دانش آموز سر معلم را سر کلاس برید+عکس

به گزارش پلیس در پی گرفتن گوشی تلفن همراه یک دانش آموز دبیرستانی توسط معلم در زمان تدریس دانش آموز خاطی سر معلم خود را برید.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران به نقل از شین هوآ: دانش آموز دبیرستانی در یکی از دبیرستانهای استان جیانگشی واقع در شرق چین به قصد انتقام گرفتن از معلم شیمی خود با حمله به وی سر معلم خود را با چاقوی دو زبانه از پشت سر برید و متواری شد.

این حادثه در حالی اتفاق اقتاد که تنها چهار روز از روز معلم در چین می گذشت.

این معلم و پدر 34 ساله سابقه ای درخشان در امر تدریس درس شیمی به مدت 5 سال بود.

این دانش آموز که با نام لی در خبرگزاری های محلی چین نام برده شد، شب گذشته خود را تسلیم پلیس کرد و از اقدام خود اظهار پشیمانی کرد. /باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو مرتبط :
کتک زدن دانش آموز سر کلاس توسط معلم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دیوانه ترین معلم جهان/سقوط از طبقه سی‌ام جریمه حرف زدن سر کلاس+عکس



تنبیه در مدرسه ,حوادث امروز

دیوانه ترین معلم جهان/سقوط از طبقه سی‌ام جریمه حرف زدن سر کلاس+عکس

دانش آموز 10 ساله چینی به دستور معلم خود از پنجره کلاس واقع در طبقه سی ام به دلیل صحبت سر کلاس و عذر خواهی نکردن به بیرون پرید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از اسوشیتد پرس: در پی مجازات معلم کلاس پنجم ابتدایی دانش آموز 10 ساله پس از سقوط از طبقه سی ام مدرسه ابتدایی در استان چنگدو واقع در شهر سیچوآن در جنوب غربی چین و پس از اصابت بر روی خودروی پارک شده جان خود را از دست داد.

معلم ابتدایی برای تنبیه دانش آموزان خود به دلیل صحبت کردن در کلاس درس آنان را وارد به نوشتن هزار بار عذر خواهی از معلم خود به عنوان جریمه کرده بود و پسر دانش آموز پس از پیروی نکردن از این دستور معلم او را واداشت تا خود را از پنجره به بیرون پرتاپ کند وپسرک این بار در خواست معلم را اجابت کرد و پدر مادر و خود را سوگوار نمود.

 نظم و انضباط دقیق یک سنجش ضروری در سیستم آموزش و پرورش در فرهنگ چین است و بر اساس سنت خواستار احترام به اقتدار است و تحت فشار قرار دادن کودکان به اطاعت از دستور العمل ها ست. 
 
والدین کودک 10 ساله و به همراه همسایگان آنان با نصب بنر در خارج از مدرسه خواستار اخراج این معلم زن چینی شدند. 
 
پس از مرگ تنها فرزندی چین ژان جو تنها فرزند این زوج است که در سوگ فرزند خود هستند و شکایت از مسئولین مدرسه خواستار محاکمه این معلم چینی شده اند.

/باشگاه خبرنگاران