اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دانشگاه های تهران فردا تعطیلند؟


مدیر کل روابط عمومی وزارت علوم گفت: به دلیل پایان ترم و شروع امتحانات هیچ یک از دانشگاههای کشور به دلیل آلودگی هوا، فردا تعطیل نمی‌شود.

خبرگزاری میزان: مدیر کل روابط عمومی وزارت علوم گفت: به دلیل پایان ترم و شروع امتحانات هیچ یک از دانشگاههای کشور به دلیل آلودگی هوا، فردا تعطیل نمی‌شود.

مهدخت بروجردی علوی در رابطه با تعطیلی دانشگاه های کشور به علت آلودگی هوا اظهار کرد: فردا هیچ کدام از دانشگاه های کشور تعطیل نیست و تمامی کلاس ها دایر است.

وی ادامه داد: به دلیل پایان ترم و شروع امتحانات هیچ یک از دانشگا های کشور به دلیل آلودگی هوا، فردا تعطیل نمی‌شود.


ویدیو مرتبط :
دانشگاه، در نگاه رهبری، از دیروز تا فردا . . .

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ثبت نام پذیرفته شدگان كنكور در دانشگاه علوم پزشكی تهران از فردا آغاز می شود



 

 

ثبت نام پذیرفته شدگان كنكور در دانشگاه علوم پزشكی تهران از فردا آغاز می شود

ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون كارشناسی ارشد علوم پزشكی دانشگاه علوم پزشكی تهران از روز دوشنبه آغاز می شود.

 

ثبت نام و ارسال مدارك پذیرفته شدگان آزمون كارشناسی ارشد دانشگاه علوم پزشكی تهران در روزهای ۲۸ تا ۳۱ شهریور ماه به صورت اینترنتی و از طریق پایگاه اطلاع رسانی http://er.tums.ac.ir انجام می شود و برای ثبت نام پذیرفته شدگان، تكمیل فرم ثبت نام و ارسال مدارك اسكن شده الزامی است.

بنابراین گزارش، پذیرفته شدگان برای آگاهی از تكمیل بودن و تائید مدارك پس از ۴۸ ساعت باید مجدداً به سایت مراجعه كنند تا پیام (ثبت نام انجام شد) را مشاهده كنند، در غیر اینصورت اگر پیام (مدارك ناقص می باشد) را مشاهده كنند، باید سریعاً نسبت به رفع نقص اقدام كنند.

پذیرفته شدگان باید پس از اطمینان از تكمیل مدارك و دریافت پیام (ثبت نام انجام شد) از نهم تا ۱۱ مهر ماه برای تحویل اصل فرم تكمیل شده گزینش و با در دست داشتن ۲قطعه عكس، تصویر شناسنامه و كارت ملی و حكم استخدامی درصورت استخدام رسمی و پیمانی شخصاً به هسته تحقیق و نظردهی گزینش دانشجویی دانشگاه علوم پزشكی تهران مراجعه كنند.

ثبت نام پذیرفته شدگان كنكور از فردا آغاز می شود

بنابراین گزارش، ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون سراسری ۹۰ در دانشگاه علوم پزشكی تهران از فردا آغاز می شود و پذیرفته شدگان كنكور در روزهای ۲۴ تا ۲۹ شهریور باید برای تكمیل فرم های ثبت نام و اسكن مدارك لازم به نشانی http://er.tums.ac.ir مراجعه كنند.

همچنین، پذیرفته شدگان باید پس از اطمینان از تكمیل مدارك و دریافت پیام ثبت نام انجام شد از ۵ تا ۶ مهر ماه اصل مدارك اسكن شده را به دانشكده مربوطه ارائه كنند، در غیر اینصورت ثبت نام كان لم یكن تلقی خواهد شد..../ایسنا