اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دانشگاه خودمانی پرسپولیس!


سایت باشگاه پرسپولیس برنامه و ساعات درسی دانشگاه علمی کاربردی پرسپولیس را روی خروجی اش قرار داده است و به نقل از ریاست این دانشگاه اعلام کرده که دانشجویان تا پایان وقت اداری روز دوشنبه هفتم اسفند ماه فرصت دارند برای انتخاب واحدهای درسی به این دانشگاه مراجعه کنند.

تماشا: سایت باشگاه پرسپولیس برنامه و ساعات درسی دانشگاه علمی کاربردی پرسپولیس را روی خروجی اش قرار داده است و به نقل از ریاست این دانشگاه اعلام کرده که دانشجویان تا پایان وقت اداری روز دوشنبه هفتم اسفند ماه فرصت دارند برای انتخاب واحدهای درسی به این دانشگاه مراجعه کنند.

 داریوش سودی رئیس این دانشگاه که رئیس کمیته پزشکی باشگاه هم هست درباره شروع کلاس ها به سایت پرسپولیس گفت: «کلاس های این دانشگاه از روز دوشنبه 14 اسفند با سخنرانی محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه شروع خواهد شد.» در این برنامه سوالات زیادی درباره این برنامه و خود دانشگاه وجود دارد.

- در حال حاضر 3 رشته فوتبال، فوتسال و آمادگی جسمانی در این دانشگاه وجود دارد و قرار است در آینده رشته های دیگری هم به آن اضافه شود. نکته اینجاست که در برنامه اعلام شده درس تخصصی فوتبال وجود ندارد. مسئولان دانشگاه هم اعلام نکرده اند که این درس ها پیش نیاز چه هستند و چه درس های دیگری در این 3 رشته وجود دارد. چه سازمانی برای این رشته جدید فهرست دروس تهیه کرده و به تایید کجا رسیده است؟

- مشخص نیست ترم های تحصیلی که برای این دانشگاه تعریف شده بر چه مبنایی صورت گرفته است. دانشگاه های زیر نظر وزارت علوم پیش از شروع اسفند ترم جدید خود را شروع می کنند ولی این دانشگاه از 14 اسفند کلاس هایش را به طور رسمی شروع می کند که زمان غیر متعارفی است. معمولا در هفته اول شروع دانشگاه، کلاس ها نیمه تعطیل است. هفته بعد از آن هم که هفته آخر سال است و خیلی ها کلاس ها را تعطیل می کنند. آیا اصلا قبل از آغاز سال نو کلاسی تشکیل می شود یا خیر؟

- قبلا گفته شده بود که این دانشگاه تحت لیسانس دانشگاه علوم تحقیقات است. سوال اینجاست که آیا این هیئت علمی معرفی شده از سوی باشگاه به تایید این دانشگاه رسیده است؟

قرار بود اساتید این دانشگاه از اساتید مجرب دانشگاهی باشند و حتی در جاهایی هم اعلام شده بود ممکن است اساتید مهمان از اروپا هم برای تدریس در این دانشگاه بیایند. اما در برنامه اعلام شده، بیشتر اساتید از کارمندان باشگاه پرسپولیس هستند. خانم صنیعی که دو درس زبان و کاربینی را تدریس می کند، کارمند روابط عمومی باشگاه است.

البته او تحصیلاتی در زمینه زبان دارد ولی سوال اینجاست که آیا او حداقل مدرک لازم برای تدریس در دانشگاه را دارد یا خیر؟ دروس اخلاق را آقای آخوندی تدریس می کند که مدتی مدیر روابط عمومی سازمان تربیت بدنی بود. مدرس آناتومی انسانی هم سودی، رئیس کمیته پزشکی باشگاه است. مبانی مدیریت تنها درسی است که با سه استاد مختلف ارائه می شود. محمد رویانیان، مدیرعامل باشگاه، بهروز منتقمی، قائم مقام و محمد حسین نژادفلاح، عضو هیئت مدیره پرسپولیس، 3 استادی هستند که مبانی مدیریت تدریس خواهند کرد.

- از همه جالب تر اینکه دکتر چشمه سری، پزشک تیم هم بهداشت ورزشی را تدریس می کند. او در روزهای شنبه چند کلاس برای گروه های مختلف دارد. مشخص نیست در روزهایی که پرسپولیس در این روز بازی دارد و او باید به همراه تیم به اردو برود، تکلیف کلاس های او چه خواهد شد.


ویدیو مرتبط :
دانشگاه صنعتی مالزی رنکینگ دانشگاه های دانشگاه ملی مالزی دانشگاه پزشکی مالز

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

استعفای‌رئیس‌دانشگاه‌پرسپولیس(گزارش‌تصویری)



اخبار,اخبار ورزشی,پرسپولیس

"رئیس مرکز علمی کاربردی دانشگاه پرسپولیس امروز در یک نشست خبری از سمت خود استعفا داد و از دلایل خود برای این کار سخن گفت.

داریوش سودی که از ابتدای تاسیس دانشگاه علمی کاربردی پرسپولیس ریاست آن را بر عهده داشت، در نشست خبری امروز از دلایل استعفای خود گفت.

وی در این جلسه از دلایل استعفای خود گفت و عنوان کرد با توجه به شرایط موجود بهتر از این سمت برود.

 

اخبار,اخبار ورزشی,پرسپولیس

 
وی عنوان کرد این مرکز در حال حاضر 1535 دانشجو دارد و چشم انداز این مرکز را جذب 3500 دانشجو عنوان کرد.

 

اخبار,اخبار ورزشی,پرسپولیس

 
طبق اظهار وی مهدی خواجه وند به عنوان این سرپرست این مرکز به کار خود ادامه می دهد، البته سودی به عنوان عضوی از هیات مدیره به کار خود ادامه می دهد.

 

اخبار,اخبار ورزشی,پرسپولیس

 
حسین کلانی در ادامه این نشست عنوان کرد: شاهدیم برخی نا آگاهی‌، خودخواهی و غرض‌ورزی‌ باعث خلل در حرکت علمی این مرکز می‌شوند. با این‌گونه تفکر قصد داشتند ما را از اهداف اصلی خود منحرف کنند و با کمال وقاحت، فرزند رئیس مرکز را ربودند ولی تبرئه شدند. کدام مرکز قضایی چنین اتفاقی رخ می‌دهد؟

 

اخبار,اخبار ورزشی,پرسپولیس

 

اخبار,اخبار ورزشی,پرسپولیس

 

اخبار,اخبار ورزشی,پرسپولیس

 

اخبار,اخبار ورزشی,پرسپولیس

 

اخبار,اخبار ورزشی,پرسپولیس

 


اخبار ورزشی - ورزش سه