اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دانشکده خبر فک پلمپ شد


معاون دانشکده خبر از فک پملپ این دانشکده خبر داد و گفت: بدهی مالک طی چند روز آینده به وی پرداخت می شود.

خبرگزاری مهر: معاون دانشکده خبر از فک پملپ این دانشکده خبر داد و گفت: بدهی مالک طی چند روز آینده به وی پرداخت می شود.

حمیدرضا کمالی در گفتگویی گفت: ساختمان دانشکده خبر که صبح امروز به دلیل عدم پرداخت اجاره بها به مالک توسط مراجع قضایی پلمپ شده بود با پیگیری های صورت گرفته فک پلمپ شد.

وی خاطرنشان کرد: فعالیت دانشکده خبر از فردا مجددا آغاز می شود و طبق صحبت های انجام شده اجاره مالک ساختمان نیز طی چند روز آینده پرداخت خواهد شد.

صبح شنبه دانشکده خبر وابسته به خبرگزاری ایرنا به دلیل بدهی اجاره بها به مالک ساختمان توسط مراجع قضایی پلمپ شده بود.


ویدیو مرتبط :
رفع پلمپ از دانشکده خبر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

توضیحات در مورد پلمپ دانشکده خبر


ما گفته بودیم که اگر قرار بر خودکفایی دانشکده است باید به آن فرصت دهند.

پارسینه: محمود احمدی افزادی، رییس دانشکده خبر در توضیحاتی درباره پلمپ دانشکده گفت:شهریه سال گذشته دانشکده خبر نهصد میلیون تومان  بوده است که از این مبلغ 300 میلیون تومان آن  را بدهی سال های قبل در دولت قبلی را پرداخت کرده ایم و مابقی آن را هم خرج هزینه اساتید و کارکنان کرده ایم. همچنین  مبلغ 100 میلیون تومان کم اوردیم که ان را خودمان از برگزاری دوره های  اموزش های آزاد تامین کردیم.

ما گفته بودیم که اگر قرار بر خودکفایی دانشکده است باید به آن فرصت دهند.

 احمدی افزادی ادامه داد: اینگونه نیست که  ظرف 6 ماه به  یک مرکز آموزشی به این بزرگی بگویند 1 میلیارد تومان درآمد داشته باشد.

دانشکده خبر یک بنگاه اقتصادی یا مثلا یک کارخانه سیمان نیست که بگوییم اگر بیشتر بفروشیم درآمد بیشتری داریم. اینجا ورود و خروج اقتصادی اش مشخص است.

ما حتی گفته بودیم  که می پذیریم دانشکده، در صورتی که برای آن ساختمان  مناسبی در نظر گرفته شود، ظرف یک مدت معین سه ساله خودکفا شود.

مدیریت دانشکده با  همکاری بنیاد مستضعفان در صدد تامین یک ساختمان جداگانه است مقرر شده بنیاد مستضعفان با دریافت هزینه کم به ما ساختمان بدهد. البته این هزینه کم هم باید پرداخت شود و ما از عهده اش بر نمی اییم . نه من،هیچ کس نمی تواند این هزینه را بدهد.
 دانشکده در دوره من  210 دانشجو داشت  اما در حال حاضر 1000 دانشجو دارد.

 ما به اقای خدادی گفتیم نزدیک 9 ماه است که مالک می اید و می رود .

ما توانستیم از طریق شورای تامین استان و شورای حل اختلاف جلوی اجرای حکم را بگیریم  و وزیرمحترم ارشاد نیز  دستور دادند این پول پرداخت شود اما اتفاقی نیفتاد.این اتفاق نباید می افتاد اما...