اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دامی برای مردان هوسران



زنان باند طعمه‌‌ای برای مردان هوسران بودند تا بتوانند خودروهای آنها را سرقت کنند. با هویت جعلی با راننده‌ها طرح دوستی ریخته و به بهانه‌ای راننده را به بیرون از خودرو می‌فرستادند و مردان باند براحتی خودرو را سرقت می‌کردند.

به گزارش جام جم  ،بعد هم به بهانه فروش این خودروها، در شیراز خریداران را سرکیسه می‌کردند. سعید با مشاهده زن جوان که کنار خیابان ایستاده بود، وسوسه شد تا با او دوست شود.

مقابلش ایستاد و دختر جوان را به آبمیوه دعوت کرد. دختر جوان هم بدون مکث سوار شد. سعید خودش را معرفی کرد و دختر جوان هم در جواب گفت: مینا هستم 26 ساله.

بعد از گشتی در خیابان مینا پیشنهاد داد مقابل یک آبمیوه‌فروشی توقف کنند. سعید هم با دیدن اولین مغازه کنار خیابان پارک کرد.

مینا به این بهانه که امکان دارد، برادرش او را ببیند و دعوا راه بیندازد، در ماشین ماند و سعید به سمت مغازه رفت تا سفارش دهد.

در حال پرداخت پول به صندوقدار بود که صدای حرکت سریع خودرو نگاهش را به طرف ماشین گرانقیمتش برگرداند. پسر جوانی پشت فرمان نشسته بود و همراه مینا برای او بوقی زدند و سریع از محل دور شدند.

بعد از شکایت سعید پرونده‌ای در پلیس آگاهی اصفهان تشکیل شد و تیمی از ماموران پلیس آگاهی تحقیقات برای کشف خودرو و دستگیری سارقان را آغاز کردند.

همزمان نیز چند شکایت مشابه دیگر نزد پلیس مطرح شد. بررسی شکایت‌ها نشان داد، در این نوع سرقت‌ها، خانم‌های بدپوشش، در مقابل خودروهای مدل بالا می‌ایستادند و پس از طرح دوستی با رانندگان، سوار بر خودرو می‌شدند اما به محض این‌که راننده برای انجام کاری از خودروی خود پیاده می‌شد، همدستان متهم زن که او را تعقیب کرده بودند، به سرعت، اقدام به سرقت خودرو می‌کردند.

ادامه سرقت‌ها در شیراز
با ردیابی خودروهای سرقت‌شده، ماموران متوجه شدند متهمان به شیراز رفته و سرقت‌های خود را در آنجا ادامه می‌دهند.

بر اساس تحقیقات کارآگاهان پلیس استان فارس ‌روی این بخش از پرونده، دزدان در شیراز اقدام به اجاره خانه‌های مبله برای مدت چند روز کرده و برای فروش خودروهای سرقتی اقدام به چاپ آگهی در روزنامه‌های محلی و سایت دیوار کرده بودند.

دزدان حرفه‌ای در قرار اول با خریدار برای مشاهده خودرو طوری وانمود می‌کردند که اعضای یک خانواده هستند و در این خانه زندگی می‌کنند. آنها پس از جلب اعتماد طعمه، از او می‌خواستند در قرار بعد با چک رمزدار به خانه‌شان بیاید.

در روز قرار وقتی خریدار با چک وارد خانه می‌شد، متهمان نقشه را اجرا می‌کردند و با تهدید اسلحه دست و پای او را می‌بستند و او را با آمپول بیهوش می‌کردند.

در این فرصت که خریدار بیهوش بود، دزدان خانه را تخلیه کرده و با چک رمزدار در صرافی‌ها دلار می‌خریدند.

ردپای سارقان در سرقت‌های دیگر
با تحقیقات گسترده ‌ روی این پرونده مشخص شد، متهمان علاوه بر اصفهان و شیراز در شهرهای تهران و کرج هم سرقت‌های مشابه‌ای انجام داده اند و از روحیه‌ای خشن برخوردار بوده
و احتمال جنایت توسط آنها دور از ذهن نیست.

به‌همین‌دلیل ماموران پلیس اصفهان و شیراز در عملیات‌های جداگانه، دو مرد و سه زن را شناسایی و دستگیر کردند.

با دستگیری اعضای این باند، همدست دیگر آنها نیز در شهرستان کرج در حالی که آماده خروج از کشور بود، دستگیر و به پلیس آگاهی استان اصفهان منتقل شد.

از متهمان، چهار دستگاه خودروی لوکس و مدل بالا همراه 30 هزار دلار که در آخرین سرقت در شیراز به دست آورده بودند، اسپری دفاع شخصی، مدارک خودروهای سرقتی و مدارک جعلی که برای فروش خودرو از آنها استفاده می‌کردند کشف شد.

اعضای این باند به سرقت‌های خود در شیراز، اصفهان،کرج و تهران اعتراف کرده‌اند و مدعی شدند، با پول‌های سرقتی خوشگذرانی می‌کردند.

در بررسی‌‌ها مشخص شد، متهمان از افراد سابقه‌دار در ارتکاب سرقت به عنف هستند و نوع ارتکاب جرایم و آثار جراحات وارده بر بدن شکات نشان از خشن بودن آنها دارد که در این خصوص تحقیقات وسیعی در حال انجام است تا ابعاد بیشتری از فعالیت تبهکاری این باند روشن شود.

پلیس آگاهی در این زمینه با هشدار به مردم در خصوص انجام هرگونه معامله‌ای اظهار کرد:

توصیه پلیس به هموطنان این است که برای خرید خودرو به آگهی درج شده در سایت‌ها و روزنامه‌ها اطمینان نکنند و خودرو را در بنگاه‌های مجاز و قانونی معامله کرده و از رفتن به محل‌هایی که فروشندگان برای نشان دادن خودرو قرار می‌گذارند، خودداری کنند.

فروشنده را به محل بنگاه برده و معامله خود را در آنجا انجام دهید و در صورت مشاهده رفتار مشکوک در هر مرحله از معامله، حتما موضوع را از طریق شماره تلفن 110 با پلیس در میان بگذارید.


  اخبار  حوادث  -  جام جم 


ویدیو مرتبط :
مردان بی غیرت و زنان هوسران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مردان هوسران در دام زنان زورگیر



مردان هوسران در دام زنان زورگیر

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد از دستگیری اعضای باند سارقان شش نفره‌ای خبر داد که با فریب مردان، از آنان فیلم تهیه کرده و زورگیری می‌کردند.

حوادث - به گزارش جام جم، سرهنگ محسن صفری فرمانده انتظامی شهرستان ملارد با بیان اینکه در پی شکایت چند تن از شهروندان مبنی بر زورگیری از آنها توسط چند دختر و پسر، رسیدگی به این موضوع در دستور کار قرار گرفت، گفت: یکی از شاکیان با مراجعه به پلیس عنوان داشت که روز حادثه دختری جوان در مسیر عبورم قرار گرفت و پس از سوارکردن، او مرا به خانه ای در منطقه «سرآسیاب» کشاند و سپس دو پسر جوان با تهدید سلاح سرد، وجوه نقد و اموالم را به سرقت برده و دست و پایم را بسته و در مناطق بیابانی رهایم کردند.

وی با بیان اینکه با ثبت اظهارات این فرد و شکات که به شیوه مشابه مورد زورگیری قرار گرفته بودند، پرونده به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت و افزود: با آغاز تحقیقات، سرنخی از فعالیت این باند در سرآسیاب شناسایی شد.

سرهنگ صفری در مورد عملیات پلیس برای دستگیری اعضای این باند، اظهارداشت: پس از ارجاع زورگیری به پلیس آگاهی، موضوع در دستور کار قرار گرفت و با انجام تحقیقات و همچنین راهنمایی شاکیان و استفاده از تصاویر دوربین های مداربسته، پلیس این افراد را شناسایی و طی یک عملیات در دو مرحله دستگیر کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد با بیان اینکه این باند شامل چهار دختر و دو پسر بود، افزود: با انجام تحقیقات اولیه مشخص شد که اعضای این باند به ویژه دختران با طرح دوستی با شکات و فریب دادن آنها، مالباخته را به منزلی در سرآسیاب کشانده و اموال آنها را سرقت می کردند.

  مردان هوسران,زنان زورگیر

وی با بیان اینکه متهمان به نام های «مریم»، «فاطمه»، «ظریفه»، «فرشته»، «میثم» و «محسن» پس از دستگیری به جرم خود اعتراف کردند، اظهارداشت: سارقان زن پس از برقراری روابط دوستانه با شکات، آنان را به منزل کشانده و با همدستی «میثم» و «محسن» و گرفتن فیلم از آنها و تهدید به تکثیر و انتشار آن، اقدام به سرقت و زورگیری از مالباختگان می کردند.

سرهنگ صفری با بیان اینکه بررسی ها نشان داد که متهمان از اواخر سال قبل و با همکاری یکدیگر مبلغ 19 میلیون ریال وجه نقد و دو دستگاه گوشی تلفن همراه به سرقت بردند، افزود: متهمان که در ابتدا منکر هرگونه سرقت بودند، اما سرانجام در مواجهه با اطلاعات پلیسی، به سه فقره سرقت و زورگیری اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد با بیان اینکه تاکنون سه تن از مالباختگان را شناسایی کرده اند، گفت: متهمان انگیزه اصلی خود را مسائل مالی عنوان کرده اند که با توجه به شیوه و شگرد متهمان، تحقیقات همچنان برای شناسایی دیگر مالباختگان ادامه دارد./جام جم