اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

داماد دریایی به عروس دریایی پیوست +عکس



داماد دریایی به عروس دریایی پیوست +عکس

در منطقه دریایی اورلاندو یک زوج که علاقه بسیاری به آب و مشتقات آن داشته اند پیمان زندگی مشترکشان را در حالیکه هم چون دو ماهی دریایی زیبا آراسته شده بودند،بستند.

ابتکار در جای جای زندگی ما ریشه دوانده و یکی از این مظاهر طرق مختلف ازدواج است.

به گزارش روزگار نو در منطقه دریایی اورلاندو یک زوج که علاقه بسیاری به آب و مشتقات آن داشته اند پیمان زندگی مشترکشان را در حالیکه هم چون دو ماهی دریایی زیبا آراسته شده بودند،بستند.

تصاویر عروس و داماد دریایی , ازدواج دریایی
الیسا دان 31 ساله در وسط آب با چشمانی بسته و رو در روی آنتونی 33 ساله رضایت خود را برای این ازدواج اعلام کرد.

لباس های این عروس و داماد خوش ذوق به شکل پولک ماهی و با دنباله ای شبیه دم ماهی بود .

آنها اعلام کردند که هر دو عاشق دریا هستند و به همین دلیل این مکان را برای بزرگ ترین اتفاق زندگی شان برگزیدند..... /  rouzegareno.ir

تصاویر عروس و داماد دریایی , ازدواج دریایی


ویدیو مرتبط :
فرمانده ی نیروی دریایی اوکراین به کریمه پیوست

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کشف عروس دریایی غول پیکر در ساخل +عکس



اخبار گوناگون - کشف عروس دریایی غول پیکر در ساخل +عکس

این عروس دریایی عجیب قطری یک متری دارد و البته بزرگترین در میان آخرین عروس های کشف شده در این ساحل است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران،  قدم زدن در ساخل همیشه به آرامش خاصی را به همراه دارد اما ساحل در تمام دنیا از شن، دریا و گاهی گیاهان تشکیل شده است ولی در ساحل پورتلند چند وقتی است که حیوانات عجیبی دیده می شوند که نمونه آن ها در گذشته وجود نداشته است.

در آخرین مورد از موارد عجیب در ساحل پورتلند آمریکا یک عروس دریایی غول پیکر به دست یک عکاس کشف شد. این عروس دریایی که قبل از رسیدن به ساحل مرده بود بیش از 3 برابر بزرگتر از نمونه های عادی است.

اخبار,اخبار گوناگون ,عروس دریایی


این عروس دریایی عجیب قطری یک متری دارد و البته بزرگترین در میان آخرین عروس های کشف شده در این ساحل است. در چند هفته اخیر چندین عروس دریایی غول پیکر نیز پیدا شده است که کوچکتر از نمونه اخیر هستند.

به گفته کارشناسان محیط زیست گرم شدن آب و هوا به خاطر رسیدن فصل تابستان، این موجودات عجیب در ساحل دیده می شوند ولی برخی دیگر انجام آزمایش های مختلف و محرمانه را دلیل به عوض شدن حیوانات دریا می دانند.

 

اخبار,اخبار گوناگون ,عروس دریایی

 

اخبار,اخبار گوناگون ,عروس دریایی

اخبار گوناگون - باشگاه خبرنگاران