اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

داماد جدید اردوغان (+عکس)



سمیه اردوغان دختر رجب طیب اردوغان رییس جمهوری ترکیه دیروز برای نخستین بار به همراه نامزد خود در یک مراسم مربوط به جوانان حضور پیدا کرد.

به گزارش عصر ایران به نقل از خبرگزاری "دوغان خبر" ترکیه سمیه اردوغان دیروز در کارگاه بین المللی جوانان دانشجو  که از سوی انجمن "زنان و دموکراسی" ترکیه برگزار شده بود به همراه " سلجوق بایراکدار" نامزد خود حضور پیدا کرد و سوژه سلفی گرفتن جوانان دانشجوی حاضر شد.

اردوغان دو فرزند دختر به نام های سمیه و اسرا و دو فرزند پسر به نام های احمد بوراک و نجم الدین بلال دارد. سمیه دومین فرزند اردوغان و بزرگ ترین دختر اوست.

سمیه و سلجوق دو ماه پیش با برگزاری مراسمی نامزد کردند. سلجوق بایراکدار دکترای خود را در رشته مهندسی هوا و فضا از دانشگاه "MIT" آمریکا گرفته است.

 اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل,دختر رجب طیب اردوغان

 

 اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل,دختر رجب طیب اردوغان

 


ویدیو مرتبط :
‫ویرایش عکس عروس داماد ( ترکیب بندی و زیباسازی عکس )‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ترکیه؛ داماد اردوغان وزیر شد (+عکس)



پیش از این خبرهایی منتشر شده بود که داود اغلو با عضویت برات البیرق، داماد اردوغان، در هیئت دولت جدید مخالف است.

داماد رئیس جمهوری ترکیه به عنوان وزیر انرژی در هیئت دولت جدید این کشور معرفی شد.

به گزارش شانا به نقل از خبرگزاری فرانسه، احمد داود اغلو، نخست وزیر ترکیه، فهرست اعضای هیئت وزیران جدید را اعلام کرد که در میان آنها، fvhj hgfdvrداماد رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور این کشور، نیز دیده می شود.

فهرست هیئت وزیران در همان روزی منتشر شد که هواپیماهای ترک یک جنگنده روسی را در نزدیکی مرز سوریه و ترکیه سرنگون کردند.

پیش از این خبرهایی منتشر شده بود که داود اغلو با عضویت برات البیرق، داماد اردوغان، در هیئت دولت جدید مخالف است.

به گزارش خبرگزاری رویترز، البیرق در یکی از نخستین اظهارنظرهای خود پس از کسب مقام وزارت، با اشاره به سابقه روابط دوستانه روسیه و ترکیه اعلام کرد که بود که سرنگونی هواپیمای روس، در کوتاه مدت خطری برای عرضه گاز روسیه به ترکیه ایجاد نمی کند.

 

اخبار,اخبار بین الملل ,رئیس جمهوری ترکیه

 

اخبار بین الملل - شانا