اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دامادی که پدرزنش را در خواب کشت


فردی که در پی مشکلات مالی، پدرزنش را با ضربات تبر در تهران کشته بود، چند ساعت پس از جنایت دستگیر شد. متهم وقتی متوجه شد پدرزنش در غیاب اعضای خانواده به تنهایی در خانه مانده است، نیمه شب وارد خانه او شده و پس از ارتکاب جنایت، از محل گریخته بود.

بستگان مردی در تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 از وقوع جنایت در شهرک گلستان خبر دادند و دقایقی پس از این تماس ماموران با حضور در محل و مشاهده جسد، موضوع را به بازپرس جنایی خبر دادند.

با تشکیل پرونده‌ای در این ارتباط و تحقیقات میدانی، مشخص شد مقتول در غیاب اعضای خانواده‌اش که در مسافرت بوده‌اند، به قتل رسیده و فقط داماد خانواده به نام شهاب به این خانه رفت و آمد داشته است.

سرهنگ یارندی، رئیس اداره اجتماعی نیروی انتظامی استان تهران در این باره گفت: پس از جمع‌بندی اطلاعات مشخص شد، شهاب (داماد خانواده) به طرز مرموزی ناپدید شده است. با پیگیری‌های بعدی سرانجام این فرد در منزل یکی از بستگانش دستگیر و در تحقیقات ابتدا منکر جنایت شد.

در ادامه بازجویی از متهم وی سرانجام زبان به اعتراف گشود و گفت: از مدتی پیش دچار مشکلات مالی شده بودم و روز حادثه وقتی وارد خانه پدر همسرم شدم، پس از دقایقی میان ما مشاجره درگرفت و نیمه‌های شب وقتی او به خواب رفت با تبر او را کشته و سپس متواری شدم. در این چند سال به شدت دچار مشکلات مالی شده بودم و با توجه به وضع مالی پدر همسرم انتظار داشتم او به من کمک کند اما درخواست های من مبنی بر کمک بی فایده بود.

در پی این اعترافات متهم با صدور قرار بازداشت موقت برای ادامه تحقیقات در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفت.

منبع: خبرآنلاین


ویدیو مرتبط :
دامادی که بعد از دیدن قیافه عروس خودش را کشت!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

داماد جوان، همسر دوم پدرزنش را کشت



داماد جوان، همسر دوم پدرزنش را کشت

مرد جوان که همسر دوم پدرزنش را به قتل رسانده بود، پس از شش ماه زندگی زیرزمینی دستگیر شد.

حوادث - به گزارش خبرنگار مهر، ساعت 20 و 30 دقیقه نهم تیر امسال یک مورد درگیری در بومهن ـ کوچه میرزایی به کلانتری206 اعلام شد . با حضور مأموران کلانتری در محل نوجوانی 15 ساله به نام "علیرضا" به آنها اعلام کرد که مادرش از سوی دامادشان به نام "مهدی . د" 29 ساله مورد اصابت ضربه چاقو قرار گرفته و در حال حاضر به درمانگاه منتقل شده است .

با حضور مأموران کلانتری در درمانگاه مشخص شد که مصدوم به نام "رقیه . ت" 33 ساله پیش از رسیدن به درمانگاه فوت کرده و "مهدی . د" نیز با استفاده از یک دستگاه موتورسیکلت از محل درگیری متواری شده است .

با تشکیل پرونده مقدماتی و به دستور قاضی رسولی ، بازپرس شعبه پنجم دادسرای امور جنایی تهران ، پرونده برای رسیدگی تخصصی و دستگیری متهم در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

با آغاز تحقیقات ، کارآگاهان اداره دهم دریافتند که مقتول همسر دوم پدر زن داماد بود. زن جوان وقتی متوجه شد درگیری فرزندش با داماد خانواده شد وارد درگیری شده و با ضربه کارد مرد جوان به قتل رسیده بود.

پسر مقتول -علیرضا- در اظهارات خود به کارآگاهان گفت : همراه مادرم در داخل خانه بودیم که مهدی به گوشی تلفن همراه من زنگ زد و شروع به فحاشی کرد و من نیز در پاسخ به وی شروع به گفتن ناسزا کردم و پس از آن تلفن را قطع کردم . زمان زیادی از درگیری لفظی من و مهدی در پشت تلفن نگذشته بود که مهدی با یک دستگاه موتورسیکلت به در خانه آمد و در حالیکه من به همراه مادرم در داخل کوچه حضور داشتیم ، ابتدا با چاقو به سمتم حمله ور شد و مرا از ناحیه هر دو دست راست مجروح کرد. در این موقع ، مادرم قصد داشت تا به من کمک کند که مهدی با چاقو ضربه ای به پهلوی مادرم زد و پس از افتادن مادرم بر روی زمین با موتورسیکلت از محل متواری شد .

با انتقال جسد مقتول به پزشکی قانونی ، علت مرگ خونریزی ناشی از بریدگی ریه چپ و عروق حیاتی اعلام شد .

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

کارآگاهان در ادامه تحقیقات پلیسی دریافتند که متهم با هویت جعلی "رضا" ، به عنوان کارگر ساده در منطقه شیر پاستوریزه واقع در جاده قدیم کرج مشغول به کار شده و در کار توزیع شیر و فرآوردهای لبنیاتی مشغول شده است . به همین خاطر کارآگاهان اداره دهم با مراجعه به این منطقه و انجام تحقیقات نامحسوس پلیسی با شناسایی مخفیگاه مهدی سرانجام در ششم دی، وی را دستگیر و به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل کردند .

متهم پس از انتقال به اداره دهم ، در خصوص انگیزه درگیری خود عنوان داشت : به دلیل اختلافات خانوادگی که با اعضای خانواده همسرم به ویژه برادرزن بزرگترم داشتم ، چندین نوبت با وی درگیری لفظی پیدا کرده بودم . طی این مدت ، برخی بستگان و دوستان با بردن و آوردن صحبت بین ما دو نفر باعث شده بودند تا درگیری به دیگر اعضای خانواده همسرم نیز کشیده شود . روز درگیری یکی از دوستانم مدعی شد که برادرزن کوچکم نیز پشت سر من اقدام به گفتن ناسزا کرده که بلافاصله با تلفن همراه وی تماس گرفته و با او درگیر شدم . زمانیکه وی در پشت تلفن شروع به ناساز کرد ، در حالیکه بسیار عصبانی شده بودم با موتورسیکلت به در خانه آنها رفته و ... " .

متهم در ادامه اظهارات خود مدعی شد که ضربه ای که باعث مرگ مقتول شده را او وارد نکرده بلکه در حین درگیری ، چاقوی استفاده شده از سوی برادرزن بزرگترش که در محل حاضر شده باعث مرگ مقتول شده که در ادامه و با توجه به تحقیقات انجام شده از دیگر شهود صحنه درگیری ، متهم به ناچار لب به اعتراف گشود و در اعترافات خود عنوان داشت : زمانیکه به قصد دعوا به سمت خانه پدرزنم حرکت کردم ، ابتدا چاقویی را از آشپزخانه خواهرم برداشته و سپس با موتورسیکلت به در خانه پدرزنم رفتم و در حین درگیری ، زمانیکه همسر پدرزنم به طرفداری از پسرش دخالت کرده بود ضربه ای به پهلویش زده و بلافاصله با موتورسیکلت از محل فرار کردم .

سرهنگ کارآگاه آریا حاجی زاده ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت : با دستگیری متهم و با توجه به دلایل موجود پرونده و اعترافات صریح متهم ، قرار بازداشت موقت از سوی مقام قضایی صادر و متهم برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است ./مهر