اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

داعش 700 زن ایزدی را به مزایده گذاشت!


داعش 700 زن ایزدی را برای فروش به مزایده گذاشته است. مسیحیان عراقی كه به تازگی از این كشور به فرانسه پناه برده‌اند، از برخورد وحشیانه گروه تروریستی داعش با مسیحیان و ایزدی‌ها بویژه زنان، این اقلیت‌های دینی خبر داده‌اند.

پایگاه خبری شفقنا: داعش 700 زن ایزدی را برای فروش به مزایده گذاشته است. مسیحیان عراقی كه به تازگی از این كشور به فرانسه پناه برده‌اند، از برخورد وحشیانه گروه تروریستی داعش با مسیحیان و ایزدی‌ها بویژه زنان، این اقلیت‌های دینی خبر داده‌اند.

العربیه گزارش داد؛ فروش زنان، ختنه آنها، ممنوع شدن مشاهده تلویزیون، در مناطق تحت كنترل گروه داعش از جمله حوادثی است كه پناهجویان مسیحی در پاریس آنها را فاش كرده‌اند.

پاتریك كرم رئیس سازمان «مسیحیان خاورمیانه در خطر مرگ» در گفت و گو با العربیه درباره كمك‌های فوری فرانسه و تلاش‌های سیاسی و انسانی این كشور برای نجات مسیحیان عراق سخن گفت.

كرم افزود: كه اولویت كنونی شكست محاصره دشت نینوا و ارسال كمك‌ها از طریق هوا برای مردم محاصره شده در این منطقه است. «الیش یاقوت» مدیر كنفرانس بررسی اوضاع مسیحیان عراق برای آگاهی از آخرین اوضاع مسیحیان این كشور، تلفنی با «پاپ انیس حنا المنیكی» یكی از محاصره شدگان در دشت نینوا گفت و گو كرده است.

حنا درباره برخورد داعش با زنان ایزدی گفت: این گروه روز چهارشنبه گذشته، 700 زن را برای فروش به بازار موصل بردند و آنها را در مزایده علنی قرار دادند. به گفته وی هر زن به ارزش 150 دلار به فروش می‌رفت. براساس این گزارش گروه داعش علاوه بر اجرای قوانین خود در مناطق اقلیت‌های دینی و قومی، زنان و دختران را به زور ختنه می‌كند.


ویدیو مرتبط :
سوریه:شادی زن های ایزدی ازاد شده از دست داعش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

داعش دختران ایزدی را به مزایده گذاشت!


گروه تروریستی داعش در ادامه اقدامات غیرانسانی خود، دختران ایزدی عراقی را در بدترین وضع ممکن در شهر رقه سوریه به مزایده می‌گذارد.

پرس تی وی: سازمان ملل می گوید گروه تروریستی داعش «زیباترین دختران باکره» ایزدی عراقی را به شهر رقه واقع در شمال سوریه می فرستد و آنان را به قیمت‌های بالا به مزایده می گذارد.

"زینب بنگورا"، نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور خشونت جنسی در درگیری‌ها، پس از سفر تحقیقاتی خود به سوریه، عراق، ترکیه، لبنان و اردن با هدف جمع آوری اطلاعات درباره جرایم جنسی داعش، در گفت و گو با سایت خبری «میدل ایست آی» گفت: این گروه تکفیری علیه زنان به ویژه علیه جامعه ایزدی جنایات هولناکی مرتکب شده است.

بنگورا گفت: تکفیری‌ها پس از حمله به یک روستا دختران را برهنه کرده و پس از اطمینان از باکره بودن آن‌ها و ارزیابی خصوصیات جسمانی‌شان آن‌ها را برای بردگی به مزایده می گذاشتند.

وی افزود: داعش سپس با انتخاب زیباترین دختران جوان، آن‌ها را به مخفیگاه‌های خود در رقه اعزام می کند.

بنگورا خاطر نشان کرد: هنگام فروش این دختران که برهنه فروخته می‌شوند، چانه زنی‌هایی صورت می گیرد؛ اما حق انتخاب اول با سرکردگان تکفیری هاست و پس از آن امرا و در آخر ستیزه‌جویان رده پایین آن‌ها را انتخاب می کنند.

وی افزود: هر خریدار سه یا چهار دختر را خریداری و چند ماه پیش خود نگاه می دارد و پس از آن که از آن‌ها خسته شد، این دختران را می‌فروشد.

وی افزود : ما همچنین دریافتیم که تروریست‌های داعش خشونت جنسی نهادینه شده‌ای را دنبال می‌کنند و از آن به عنوان تاکتیکی تروریستی با هدف دستیابی به اولویت‌های استراتژیک مانند اعمال نظم و ترتیب، افزایش بودجه و سربازگیری استفاده می‌کنند.

این فعال سیرالئونی افزود: از آن جایی که برخی از دختران  از روسری‌های خود برای حلقه آویز کردن خود (از بیم تعرض داعش) استفاده می‌کنند، داعش در برخی از مناطق آن‌ها را از داشتن پوشش روسری منع کرده است.