اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

داعش 7 هزار آهو را دزدید


باندهای تروریستی داعشی بامداد سه‌شنبه پیش از فرار از الرطبه،‌هفت هزار راس آهوی مناطق حفاظت شده محیط زیست عراق را هم با خود بردند.

خبرگزرای تسنیم: منابع عراقی گزارش داد تروریست‌های داعشی نیمه شب دوشنبه از شهرستان الرطبه در استان الانبار عقب نشینی و به سمت مرزهای عراق و عربستان فرار کردند.

این منابع گفتند تروریست‌های تکفیری پیش از فرار، هفت هزار راس آهو را هم از مناطق حفاظت شده طبیعی دزدیدند و با خود بردند.

داعشی‌ها در جنایت بزرگ علیه حیات وحش عراق، این حیوانات بی‌آزار را از طریق ریختن مواد مخدر در آب، معتاد کردند تا بتوانند به آسانی آنها را برای خوشگذرانی و عیاشی خود مورد استفاده قرار دهند.

منابع عراقی تاکید کردند آهوان به سرقت رفته در منطقه حفاظت شده محیط زیست الرطبه که تا مرزهای عربستان امتداد دارد، نگهداری می‌شدند.

به گفته این منابع، تروریست‌های خارجی داعش از الرطبه گریختند، اما تروریست های عراقی‌الاصل ساکن الرمادی همراه آنها نرفتند.

این در حالی است که العهد از انفجار یک بمب در نزدیکی بازاری در منطقه الری در جنوب غربی بغداد خبر داده است که بر اثر آن یک غیرنظامی کشته و پنج نفر دیگر زخمی شدند.


ویدیو مرتبط :
هزار تبعه ترک به داعش پیوسته اند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خلیفۀ داعشی "ابوبکر الخاتونی" از آب درآمد/خلیفه‌ی داعش با ساعت ۶ هزار دلاری+عکس



اخبار,اخبار بین الملل ,تروریست داعش

 

اخبار بین الملل - خلیفۀ داعشی "ابوبکر الخاتونی" از آب درآمد

شورای استانداری نینوا اعلام کرد شخصی که تصویر وی در فیلم ویدیوئی نماز جماعت داعش در موصل منتشر شده است، ابوبکر البغدادی، خلیفه خودخوانده مسلمانان نیست، بلکه "ابوبکر الخاتونی" دیگر تروریست داعش است.

به گزارش تسنیم به نقل از السومریه نیوز، کمیته امنیتی شورای استانداری نینوا یکشنبه شب اعلام کرد، شخصی که تصویر وی در فیلم ویدیوئی نماز جماعت داعش در موصل به عنوان ابوبکر البغدادی، سرکرده اصلی این گروه تروریستی منتشر شده است، "ابوبکر الخاتونی" است.


محمد ابراهیم گفت: اطلاعات واصله نشان می دهد که ابوبکر البغدادی، خلیفه خودخوانده مسلمانان در شهر موصل حضور ندارد.


وی در ادامه افزود: شخصی که در نوار ویدیوئی هنگام نماز جماعت داعش در موصل ظاهر شده است، ابوبکر البغدادی نیست، بلکه "ابوبکر الخاتونی" است.


سخنگوی وزارت کشور عراق نیز ضمن ساختگی خواندن فیلم ویدئویی سرکرده اصلی گروه تروریستی داعش که در نقش امام جماعت ظاهره شده است، گفت: البغدادی زخمی شده و برای معالجه به سوریه منتقل شده است.


«سعد معان» سخنگوی وزارت کشور عراق تاکید کرد: تصاویر منتشر شده که نشان می دهد ابوبکر البغدادی سرکرده داعش در مسجد بزرگ موصل است به طور مسلم مربوط به وی نیست و این تصاویر ساختگی و جعلی است.


وی تصریح کرد: ما این تصاویر را تجزیه و تحلیل کردیم و به این مساله پی بردیم که این تصاویر جعلی هستند. وی افزود: نیروهای دولتی عراق در حمله هوایی ابوبکر البغدادی را زخمی کرده اند و وی برای مداوای پزشکی به شبه نظامیان داعش در سوریه پیوسته است.


گروهک تروریستی داعش چندی پیش با حذف پسوند "عراق و شام" از نام خود و اعلام برپایی "خلافت اسلامی"، با ابوبکر بغدادی به عنوان خلیفه مسلمانان بیعت کرد!

 

--------------------------


خلیفه‌ی داعش با ساعت ۶ هزار دلاری+عکس

پس از انتشار ویدیویی که گفته شده است ابوبکر بغدادی سرکرده گروه تروریستی و سفاک داعش در حال سخنرانی در مسجد موصل است رسانه ها به ساعت گرانقیمت این فرد توجه نشان دادند.

 در ویدیو منتشر شده که ادعا شده است ابوبکر بغدادی سرکرده گروه تروریستی داعش درحال خواندن نماز جمعه درمسجد جامع موصل است. رسانه های جهان از جمله ساندی تلگراف نوشته است ساعت مچی وی بیش از 6 هزار دلار ارزش دارد و از نوع کلکسیونی ساعت های رولکس است.

این گروه تروریستی چندی پیش با حمله به موصل بیش از 240 میلیون دلار از پولهای مردم عراق را سرقت کرد.

 

اخبار,اخبار بین الملل ,تروریست داعش


دولت عراق این ویدیو را جعلی خوانده است و بر زخمی شدن و فرار وی به خاک سوریه تاکید کرده است. در آخرین خبرها گفته شده این فرد بدل این خلیفه خود خوانده است که با ساعتی چند هزار دلاری خطبه نماز جمعه می خواند.

 اخبار بین الملل - تسنیم