اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

داعش 300 اسیر عراقی را اعدام کرد


تروریست‌های داعش سیصد اسیر عراقی را در شهر موصل، با ضرب گلوله اعدام کردند.

خبرگزاری فارس: گروه تروریستی داعش در شهر موصل عراق، سیصد اسیر که از نظامیان ارتش و پلیس و فعالان مدنی در عراق بودند را با شلیک گلوله اعدام کرده است.

به نوشته پایگاه خبری سومریه نیوز، «محمود السورجی» مسئول رسانه‌ای نیروهای بسیج ملی عراق، با اعلام این خبر افزود: این اعدام دسته جمعی اسیران که همگی از سربازان پلیس و ارتش و فعالان مدنی بودند، نشان از ترس داعش از شورش مردم موصل علیه آن‌هاست و داعش در حالتی از ترس در موصل به سر می‌برد.


ویدیو مرتبط :
اعدام فجیع اسیر روس به دست داعش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اعدام دسته جمعی 300 عراقی توسط داعش


داعش در جنایتی خون بار 300 تن از شهروندان عراقی را در یک شهر مرزی با سوریه اعدام دسته جمعی کرد.

خبرگزاری ایسنا: داعش در جنایتی خون بار 300 تن از شهروندان عراقی را در یک شهر مرزی با سوریه اعدام دسته جمعی کرد.

نعیم الکعود، شیخ عشیره البونمر در استان الانبار واقع در غرب عراق عنوان داشت که تشکیلات تروریستی داعش حدود 300 زندانی خود را در شهر مرزی قائم با سوریه اعدام کرد.

وی در ادامه افزود: در میان افراد اعدام شده افسران و نیروهای پلیس به همراه غیر نظامیان که طی 6 ماه گذشته در زمان تسلط داعش بر شهر قائم در غرب الرمادی بازداشت شده بودند دیده می‌شود.

الکعود تاکید کرد: اعدام این 300زندانی به صورت دسته جمعی صورت گرفت به طوریکه تمام زندانیان در یکی از میدانهای شهر جمع آوری شده و به سر و سینه و شکم آنها شلیک شد در نهایت اجساد این افراد در گورهای دسته جمعی دفن شد.

نیروهای عراقی از روز سه شنبه حمله گسترده ای را برای بازگرداندن استان الانبار یکی از بزرگترین استانهای عراق از سیطره داعش آغاز کردند این استان مرزهای مشترک با اردن و عربستان و سوریه دارد.