اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

داعش 25 عراقی را در اسید حل کرد


گروه تروریستی داعش درادامه جنایات و اقدامات وحشیانه خود 25 عراقی را در اسید حل کرد.

خبرگزاری ایرنا: گروه تروریستی داعش درادامه جنایات و اقدامات وحشیانه خود 25 عراقی را در اسید حل کرد.

در تازه ترین اقدام جنایتگارانه داعش ، این گروه 25 زندانی عراقی را در شهر موصل از طریق انداختن در حوضچه ای از اسید نیتریک اعدام کرد.

این خبر می افزاید: براساس برخی گزارش های رسانه ای از یک منبع خبری در موصل این افراد به اتهام جاسوسی برای دولت عراق محکوم به این مجازات شدند.

این خبر حاکی است: تروریست های داعش این افراد را با طناب بسته و آنها را بتدریج وارد حوضچه اسید کرده تا اعضای بدنشان در اسید حل شود.

این منبع که خواست نامش فاش نشود، افزود: داعش این اقدام را در برابر چشمان نظاره گر مردم صورت داد تا به زعم تروریست های این گروه سرنوشت این زندانیان عراقی، درس عبرتی برای سایرین باشد.

اسید نیتریک ماده ای است که به سرعت بافت های بدن انسان را درخود حل می کند و در ساخت مواد منفجره کاربرد دارد.


ویدیو مرتبط :
حمله شدید داعش به عراقی ها و عاقبت کار داعش-سوریه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

داعش 25 نفر را با اسید نیتریک اعدام کرد


گروه تروریستی تکفیری داعش ۲۵ نفر از اهالی موصل عراق را در حوضچه‎ای از «اسید نیتریک» غرق کردند.

خبرگزاری فارس: عناصر تروریستی تکفیری داعش در ادامه جنایات خود علیه مردم عراق، 25 نفر از اهالی موصل را در یک حوض مملو از اسید نیتریک غرق و اعدام کردند.

منابع عراقی به نقل از شاهدان عینی گزارش دادند که این افراد به اتهام «جاسوسی و همکاری اطلاعاتی با نیروهای عراقی» در حوضچه حاوی اسید نیتریک اعدام شدند.

یک منبع امنیتی عراق که نخواست نامش فاش شود، در این باره گفته که عناصر داعش ابتدا دست و پای آنها را با طناب بستند و سپس به درون حوضچه‌ای از اسید نیتریک انداختند.