اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

داعش 12 عراقی را با لودر اعدام کرد!


یک منبع محلی در استان نینوا اعلام کرد تروریست های مسلح داعش ۱۲ شهروند عراقی را با لودر در مرکز شهر موصل اعدام کردند.

خبرگزاری مهر: یک منبع محلی در استان نینوا اعلام کرد تروریست های مسلح داعش ۱۲ شهروند عراقی را با لودر در مرکز شهر موصل اعدام کردند.
 
گروهک تروریستی داعش جنایت جدیدی را علیه شهروندان نینوا مرتکب شد و ۱۲ نفر از آنها را در ورودی خیابان «باب الطوب» در مرکز موصل جمع کرده و با لودر از روی سر آنها عبور کرد و جسد آنها را به طور کامل زیر چرخ های لودر له کرد.
 
یک منبع که خواست نامش فاش نشود، افزود: تروریست های گروهک داعش شهروندان عراقی را جمع کرد و آنها را به خاطر مخالفت با دستور این گروهک به اعدام محکوم کردند، اتهام آنها جاسوسی برای دولت عراق و ارائه اطلاعات از پایگاه داعش بود.
 
گفتنی است شهر موصل از ۱۰ ژوئن ۲۰۱۴ تحت کنترل تروریست های داعش قرار دارد و به خاطر اقدامات داعش از بحران امنیتی و انسانی رنج می برد، این در حالی است که حملات هوایی ائتلاف بین المللی ضد داعش تنها منجر به کشته وزخمی شده تعدادی از عناصر این گروهک می شود.


ویدیو مرتبط :
اعدام چهار عراقی توسط داعش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اعدام 30 عراقی دیگر توسط داعش



اخبار,اخبار بین الملل ,تروریست های داعش

 

اخبار بین الملل - اعدام 30 عراقی دیگر توسط داعش

تروریست های داعش در جنایتی هولناک، 30 عراقی را در استان دیالی اعدام کردند.

به گزارش ایرنا، ˈصادق الحسینیˈ رئیس کمیته امنیتی استان دیالی این خبر را اعلام کرد.

الحسینی به سومریه نیوز گفت: تروریست های داعش طی 2 هفته گذشته، 30 نفر از شهروندان عراقی را در مناطق مختلف این استان اعدام کرده اند.

وی تأکید کرد که این شهروندان عراقی به دلایل واهی اعدام شده اند.

رئیس کمیته امنیتی استان دیالی خاطرنشان کرد که تروریست های داعش همچنین اموال بیش از 100 خانواده عراقی را در منطقه ˈالعظیمˈ در شمال بعقوبه (حدفاصل استانهای دیالی و صلاح الدین) سرقت کردند.

کمیته امنیتی شورای استان دیالی شنبه گذشته اعلام کرد که 95 درصد از این استان تحت کنترل نیروهای امنیتی عراق است و شهر ˈالسعدیهˈ آخرین منطقه ای است که در این استان از لوث تروریست ها پاکسازی خواهد شد. 

اخبار بین الملل - ایرنا