اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

داعش ۴۰۰ نفر را در شهر تدمر سوریه قتل عام کرد



اخبار,اخبار بین الملل , گروه تروریستی داعش

تلویزیون سوریه اعلام کرد که گروه تروریستی داعش ۴۰۰ تن که بیشتر آنها از زنان و کودکان هستند را در شهر باستانی تدمر سوریه اعدام کرده است.

گروه تروریستی داعش 400 تن که بیشتر آنها از زنان و کودکان هستند را در شهر تدمر سوریه اعدام کرده است.

در همین رابطه پیشتر شورای امنیت سازمان ملل متحد درباره سرنوشت هزاران نفر از ساکنان شهر تدمر سوریه درپی تسلط گروه تروریستی داعش بر این شهر شدیدا ابراز نگرانی کرده بود.

تروریست‌های داعش دو هفته پیش منطقه السخنه در 70کیلومتری تدمر و در مسیر ارتباطی آن با دیرالزور واقع در شرق سوریه را هدف حملات سنگین قرار داده و در این شهر مرتکب جنایت شده و کودکان و زنان را از بام منازل پرت کرده و هرکس را که زنده مانده بود، سر بریدند تا جایی که شمار شهدای این حمله از 50 نفر فراتر رفت.

در این حمله تدمر از پنج محور با حمله گسترده تعداد زیادی از تروریست‌های داعش روبه‌رو شد به‌گونه‌ای که تروریست‌ها توانستند در ساعت‌های نخست حمله خود در این شهر پیشروی کرده و به برج الاشاره کنار قلعه تاریخی این شهر برسند.

اخبار بین الملل - تسنیم


ویدیو مرتبط :
قتل عام داعش توسط سربازان سوریه - سوریه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قتل عام 312 نفر توسط داعش در عراق



اخبار,قتل عام داعش در  منطقه «کوجو» در شمال عراق


اخبار بین الملل - قتل عام 312 نفر توسط داعش در عراق

«هوشیار زیباری» از مقامات ارشد کردستان عراق و وزیر خارجه سابق این کشور به خبرگزاری رویترز گفته بود: «آن‌ها سوار بر خودروهای خود از راه رسیدند و کشتار را شروع کردند.».

اسکای نیوز خبر داد که تروریست‌های داعشی ۳۱۲ نفر را در منطقه «کوجو» در شمال عراق قتل عام کردند.

به گزارش فارس، اسکای نیوز عربی از عراق خبر داد که تروریست‌های داعشی که در روستای «کوجو» در «سنجار» ۳۱۲ نفر دیگر را قتل عام کردند. این در حالی است که روز گذشته مقامات کردستان عراق اعلام کردند که داعشی‌ها در کوجو دستکم ۸۰ نفر از مردان «ایزدی» را به قتل رسانده‌اند.

«هوشیار زیباری» از مقامات ارشد کردستان عراق و وزیر خارجه سابق این کشور به خبرگزاری رویترز گفته بود: «آن‌ها سوار بر خودروهای خود از راه رسیدند و کشتار را شروع کردند.»

یک منبع کردی دیگر نیز گفته است که علاوه بر کشتار این افراد، داعش گروهی از زنان روستا را نیز ربوده اند.

رسانه‌های محلی کردستان عراق گزارش داده‌اند که روستای «کوجو» واقع در ۲۰ کیلومتری جنوب منطقه «سنجار» محلی است که «داعش» روز جمعه در آن دست به کشتار زده است. 

اخبار بین الملل - فارس