اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

داعش یک کشیش کاتولیک را در «آدینه مقدس» به صلیب کشید+ تصاویر 16+



تروریست‌های داعش در یمن یک کشیش کاتولیک را در روز «آدینه مقدس» به صلیب کشیدند.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از دیلی میل، گروه تروریستی داعش در یمن، مدعی شد کشیش ربوده شده‌ی کاتولیک را در روز «آدینه نیک» -که به «آدینه مقدس» و «جمعه خوب» نیز معروف است- به صلیب کشید.


این کشیش هندی سه هفته‌ پیش، در یورش تروریست‌ها به یک خانه سالمندان در یمن به گروگان گرفته شد. در این حمله 4 راهبه نیز به خاک و خون کشیده شدند. تروریست‌ها پیش‌تر تهدید کرده بودند قصد دارند این کشیش را در «آدینه نیک،» روز مقدس مسیحیان، به صلیب بکشند.  

 اخباربین الملل,خبرهای  بین الملل,تروریست‌های داعش


آدینه نیک که به «جمعه دردها» نیز معروف است  به اعتقاد مسیحیان روزی است که حضرت عیسی مسیح (ع) به صلیب کشیده شد. در این روز مسیحیان مراسمی را در یادبود به صلیب کشیده شدن مسیح در نقاط مختلف جهان برگزار می‌کنند. به صلیب کشیده شدن حضرت عیسی (ع) به اعتقاد مسیحیان، نشان‌دهنده فداکاری‌ها و از خودگذشتگی‌های ایشان  و همچنین درد و رنجی است که در زندگی متحمل شدند. این مراسم از فرهنگ مردم در جاهای مختلف تاثیر گرفته‌است. روز شنبه پس از آدینهٔ نیک، «شنبه مقدس» و یکشنبه دو روز پس از آدینه نیک نیز «عید پاک» نام دارد.

 اخباربین الملل,خبرهای  بین الملل,تروریست‌های داعش


 

 اخباربین الملل,خبرهای  بین الملل,تروریست‌های داعش

 

 اخباربین الملل,خبرهای  بین الملل,تروریست‌های داعش

 

 اخباربین الملل,خبرهای  بین الملل,تروریست‌های داعش

 

 اخباربین الملل,خبرهای  بین الملل,تروریست‌های داعش

 

 اخبار بین الملل  - باشگاه  خبر نگاران


ویدیو مرتبط :
داعش دهها نفررا به صلیب کشید+فیلم ویدیو کلیپ روزه رمضان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

داعش ۹ نفر را در سوریه به صلیب کشید



اخبار,اخبار بین الملل,تکفیریهای داعش

 

اخبار بین الملل - داعش ۹ نفر را در سوریه به صلیب کشید

تکفیریهای داعش ۹ نفر را در استان حلب در سوریه به اتهام ارتداد اعدام کرده و آنها را به صلیب کشیدند

 به گزارش  ساندی تایمز، شبه نظامیان دولت اسلامی عراق و شام موسوم به داعش به صورت علنی و آشکار نه نفر را در شهر حلب سوریه اعدام کرده و آنها را به صلیب کشیدند.

براساس این گزارش، افراطیون داعش 8 نفر که منتسب به یک گروه شورشی دیگر بودند را به جرم ارتداد و یک نفر از هم کیشان خود را به اتهام فساد به دارآویخته و مصلوب کردند.

بنابر گزارشها، این 8 نفر روز گذشته در منطقه دیرالحفر در شرق استان حلب به دار آویخته شدند.

به گفته ناظران حقوق بشری وابسته به بریتانیا که در سوریه حضور دارند این اقدام فجیع در یک میدان اصلی شهر و در ملا عام انجام شده است.

اخبار بین الملل - فارس