اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

داعش یک نوجوان باردار سوئدی را به اسارت گرفت



اخبار,اخبار بین الملل , گروه تروریستی داعش

داعش یک دختر سوئدی باردار که از خانه گریخته و به سوریه رفته بود، بازداشت کرد.

 به نقل از خبرگزاری فرانسه، دختر 15 ساله سوئدی که به همراه دوست 19 ساله خود از منزل پدرخوانده‌اش گریخته و از مرز ترکیه وارد سوریه شده بود، به محض ورود به سوریه توسط گروهی از تروریست‌های وابسته به داعش بازداشت شد.

وزارت خارجه سوئد نیز در واکنش به موضوع تنها تاکید کرد که یک دختر نوجوان سوئدی در سوریه حضور دارد و ما اکنون با نزدیکان وی در تماس هستیم.

به نوشته روزنامه اکسپرسن سوئد و یک روزنامه محلی، این دختر 15 ساله که هویتش فاش نشده، 31 مه از منزل پدرخواندش در سوئد گریخته و در حالی که باردار است با دوست پسر 19 ساله خود وارد سوریه شده است.

پدر این دختر در گفت‌وگو با این روزنامه محلی گفت: شرایط بسیار خطرناک است. دخترم گفت که داعش به زودی اعلام خواهد کرد که ازدواجش شرعی بوده یا نه و داعش او را مجبور کرده با این گروه تروریستی اعلام بیعت کند.

وی افزود: اگر داعش این را تایید کند وی به همراه همسرش به رقه فرستاده خواهد شد و وضعیت رقه از حلب بسیار بدتر است. در غیر این صورت وی به همراه گروهی از زنان به منبج شهری در شمال شرق حلب فرستاده خواهد شد.

اخبار بین الملل - ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
اسارت یکی از فرماندهان داعش توسط نوجوان حزب الله

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تلاش دختر نوجوان سوئدی برای پیوستن به داعش ناکام ماند



اخبار,اخبار بین الملل , گروه تروریستی داعش

شبکه رادیویی پی فور (P4) سوئد گزارش داد طرح این نوجوان برای پیوستن به داعش زمانی ناکام ماند که والدین وی از موضوع خبر دار شدند و با پلیس تماس گرفتند.

نیروهای امنیتی ترکیه یک دختر نوجوان پانزده ساله سوئدی را که قصد داشت به گروه تروریستی داعش در سوریه بپیوندد بازداشت کردند و به کشور خود بازگرداندند.

شبکه رادیویی پی فور (P4) سوئد گزارش داد طرح این نوجوان برای پیوستن به داعش زمانی ناکام ماند که والدین وی از موضوع خبر دار شدند و با پلیس تماس گرفتند.

این دختر سوئدی یکی از چندین نوجوان اهل شهر اربرو (Orebro) سوئد است که با ترک محل زندگی خود به دنبال پیوستن به داعش برآمده اند.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک روسیه از مسکو، صدها شهروند کشورهای اروپایی در چند سال اخیر با رساندن خود به عراق یا سوریه، به عضویت داعش در آمده اند.

اخبار بین الملل - تابناک