اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

داعش یک نظامی ترک را ربود


گروه تروریستی داعش یک نظامی ترکیه را در مرزهای این کشور با سوریه ربود.

خبرگزاری تسنیم: گروه تروریستی داعش یک نظامی ترکیه را در مرزهای این کشور با سوریه ربود.

در همین رابطه پلیس عراق اعلام کرد افراد مسلح که یونیفورم نظامی بر تن داشتند دستکم 17 کارگر ترکیه‌ای را امروز چهارشنبه ربودند. برخی منابع از ربوده شدن 18 نفر گزارش می‌دهند.

«نعمان کورتولموش» معاون نخست وزیر ترکیه نیز گفته است با دولت عراق برای پیگیری سرنوشت افراد ربوده شده در تماس هستیم.


ویدیو مرتبط :
داعش و رسوایی آمریکا -ارسال کمک نظامی به داعش -سوریه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

داعش یک نظامی ترکیه را ربود



اخبار,اخباربین الملل ,گروهک تروریستی داعش

گروهک تروریستی داعش یک نظامی ترکیه را در جریان تبادل آتش در منطقه مرزی استان «کیلیس» با سوریه ربود.

به گزارش مهر، روزنامه حریت ترکیه با اشاره به اینکه یک نظامی ترکیه در جریان تبادل آتش با عناصر مسلح داعش در منطقه کیلیس ناپدید شد، افزود: در حال حاضر این نظامی در بیمارستانی در سوریه که تحت کنترل گروهک داعش قرار دارد تحت درمان است.

بر همین اساس نیروهای ترکیه با صدور بیانیه ای اعلام کردند: بعد از درگیری ها ارتباط با این نظامی ترکیه قطع شد و گزارش های اطلاعاتی نشان می دهد که وی از ناحیه پای راست زخمی شده و به بیمارستانی در نزدیکی شهر حلب که تحت سلطه گروهک داعش قرار دارد، منتقل شده است.

گفتنی است گروهک داعش در ژوئن گذشته، ۴۹ نفر از کارمندان کنسولگری ترکیه در شهر موصل عراق را ربود و در ماه سپتامبر بعد از مذاکرات محرمانه میان طرفین، این گروگان ها آزاد شدند.

همچنین در ماه سپتامبر گذشته افراد ناشناس ۱۸ کارگر ترک را در بغداد ربودند ولی وزارت امور خارجه ترکیه ربودن شده آنها توسط داعش را بعید دانست، با این وجود همچنان عامل ربایش و مکان نگهداری آنها نامعلوم است.


  اخبار بین الملل  - مهر