اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

داعش یک امام جماعت را در روستایی در سوریه سر برید



اخبار,اخباربین الملل, داعش

 

 اخبار بین الملل -  داعش یک امام جماعت را در روستایی در سوریه سر برید

گروه تروریستی داعش، سر امام جماعت مسجدی در روستای ابوخویط نزدیک شهر الحسکه در شمال شرق سوریه را به اتهام واهی دشنام و سب ذات الهی از تن جدا کرد.

به گزارش دیده‌بان حقوق بشر سوریه، این امام جماعت دو هفته پیش به هنگام رفتن به خانه یکی از فرزندانش در منطقه الهول در جنوب شرقی حومه الحسکه بازداشت شده بود. تروریست‌های داعش پس از محاکمه فرمایشی وی به اتهام واهی توهین به ذات الهی در منطقه الشدادی سر وی را از تنش جدا کردند.


 اخبار بین  الملل - روزنامه جمهوری اسلامی


ویدیو مرتبط :
امام جماعت وهابیت-سوریه-عراق-داعش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

داعش 9 گروگان کُرد را در سوریه سر برید



اخبار,اخباربین الملل,گروه تروریستی داعش


 اخبار بین الملل  - داعش 9 گروگان کُرد را در سوریه سر برید

گروه داعش 9 کُرد از جمله سه زن را که در درگیری‌ها نزدیک مرز ترکیه با سوریه به گروگان گرفته بود، سر برید.

 به گزارش فارس، گروه داعش 9 کُرد از جمله سه زن را که در درگیری‌ها نزدیک مرز ترکیه با سوریه در منطقه کوبانی (عین العرب) به گروگان گرفته بود، سر برید.

درگیری‌ها در اطراف شهر کوبانی(عین العرب) از ابتدای ماه جاری میلادی آغاز شده و افراد مسلح داعشی تلاش دارند با شکستن خط دفاعی شبه نظامیان کرد در این شهر آنرا به کنترل خود درآورند.

جنگنده‌های آمریکایی در هفته گذشته یکبار مناطق غرب شهر کوبانی در شمال حلب در نزدیک مرز سوریه را بمباران کردند و مقامات کاخ سفید مدعی شدند که مواضع داعش را هدف قرار داده‌اند اما ساعتی بعد منابع محلی به تلویزیون المیادین خبر دادند که جنگنده‌های آمریکایی مناطق غربی شهر را که در آن درگیری در جریان نبوده بمباران کرده‌اند.

همچنین گزارش‌ها حاکی از آن است که هم اکنون درگیری‌های شدیدی در اطراف کوبانی جریان دارد.


  اخبار بین الملل - فارس