اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

داعش یکی از نیروهای بدر را سربرید +عکس


جلاد گروه تروریستی داعش اعلام کرد که با ذبح یکی از سربازان هادی العامری به خدا نزدیک می‌شود!!

خبرگزاری ابنا: گروه تروریستی داعش در جدیدترین جنایت هولناک خود یکی از نیروهای مردمی را که در عملیات آزادسازی شهر بروانه در استان الانبار عراق مشارکت داشته سر برید.

این گروه تروریستی با انتشار ویدئویی که در آن «هادی العامری» رئیس سازمان بدر عراق را نیز تهدید به انتقام کرده است اعلام کرد یکی از نیروهای مردمی را دستگیر کرده که نیروهای دولت اسلامی را هدف قرار داده و شماری را نیز کشته است.

داعش یکی از نیروهای بدر را سر برید+عکس

در ادامه این فیلم که داعش آن را اعترافات مرتد صفوی عنوان کرده، فرد دستگیر شده خود را «عبدالمطلب ابراهیم العیدانی» متولد سال ۱۹۷۳ و از شهر العماره استان میسان معرفی می‌کند.

وی می‌گوید که در سال ۲۰۰۷ به ارتش پیوسته و در اردوگاه اشرف استان دیالی خدمت کرده است.

عبدالمطلب افزود: همزمان با حملات داعش به نیروهای بدر به فرماندهی هادی العامری پیوسته و در عملیات نظامی علیه داعش شرکت داشتم.

داعش یکی از نیروهای بدر را سر برید+عکس

عضو سازمان بدر با بیان اینکه به هر منطقه که وارد می‌شدیم چیزی از نیروهای دشمن باقی نمی‌گذاشتیم افزود: آخرین عملیاتی که در آن حضور داشتم آزادسازی بروانه بود. من مسؤولیت هدایت توپ ۱۳۰ را بر عهده داشتم و در اطراف سد العظیم در حمله نیروهای داعش اسیر شدم.

در ادامه جلاد گروه تروریستی داعش به همراه پنج تروریست دیگر در فیلم ظاهر می‌شود و عبدالمطلب که لباس نارنجی رنگ به تن دارد در مقابل وی قرار دارد.

داعش یکی از نیروهای بدر را سر برید+عکس

جلاد داعش در این فیلم هادی العامری را تهدید کرد و گفت: می‌خواهم با اعدام این مرتد صفوی (عبدالمطلب ابراهیم العیدانی) که یکی از سربازان هادی العامری است به خدا نزدیک شوم!!

جنایتکار داعش که چهره خود را کاملاً پوشانده بود در کمتر از ۲۰ ثانیه سر عبدالمطلب را برید که نشان می‌دهد وی تا کنون بسیاری از مردم عراق را سر بریده و در انجام این جنایت کاملاً حرفه‌ای عمل می‌کند.

داعش یکی از نیروهای بدر را سر برید+عکس


ویدیو مرتبط :
دستگیری جاسوس داعش میان نیروهای سپاه بدر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ضدحال نیروهای مردمی عراق به داعش در تکریت(عکس)



نیروهای مردمی عراق پس از ورود به شهر تکریت در همان نقطه ای که نیروهای داعش با عکس یادگاریشان فتح تکریت را اعلام کرده بودند اقدام به گرفتن عکس یادگاری کردند تا ورود خود را به این شهر اعلام کنند.

به گزارش عصرایران، داعشی ها پس از ورود به تکریت این عکس را منتشر کردند تا تسلط خود را بر این شهر اعلام کنند و اینک بعد از ورود نیروهای مردمی به تکریت از همان نما عکس یادگاری انداخته شده اما این بار توسط نیروهای مردمی.

 

اخبار,اخبار بین الملل , گروه تروریستی داعش

 

اخبار بین الملل - عصرایران