اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

داعش کودکان مسیحی را سلاخی کرد!


یکی از کشیش‌های بغداد می‌گوید، تروریست‌های داعش کودکان مسیحی عراق را که نپذیرفتند دین داعشی‌ها را بپذیرند، سر بریدند.

خبرگزاری ایسنا: یکی از کشیش‌های بغداد می‌گوید، تروریست‌های داعش کودکان مسیحی عراق را که نپذیرفتند دین داعشی‌ها را بپذیرند، سر بریدند.

پایگاه خبری ایلاف گزارش داد؛ کانون اندور وایت، کشیش اسقف نشین بغداد تصریح کرد: داعش همچنان به تعقیب مسیحی‌ها در عراق ادامه می‌دهد و این گروه سر کودکان مسیحی عراقی را که دین آنها را نپذیرند، می‌برد.

وی در مصاحبه با روزنامه انگلیسی میرور گفت: مسیحی‌ها گمان می‌کردند که نینوا پناهگاه امنی برای آنها است و به همین دلیل به نینوا فرار کردند.

اما داعش آنها را تحت تعقیب قرار داد و آنها را کشت و این کشتارها از سوی داعش ادامه دارد.


ویدیو مرتبط :
داعش یک آمریکایی دیگر را سلاخی کرد!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

داعش کودکان مسیحی عراق را سر می‌برد



اخبار,اخباربین الملل,داعش


 اخبار بین الملل -  داعش کودکان مسیحی عراق را سر می‌برد

گروه تروریستی داعش شماری از کودکان مسیحی را در عراق سربریده است.

به گزارش فارس به نقل از «اندرو وایت» یکی از کشیش‌های کلیسای «انگلیکن» عراق اعلام کرد که گروه تروریستی و تکفیری داعش، تعدادی از کودکان مسیحی را به بهانه خودداری از پذیرفتن دین اسلام، سر بریده است.

روزنامه انگلیسی «میرور» به نقل از این کشیش عراقی نوشت: داعش هنوز هم مسیحیان عراق را می‌کُشد و حتی مسیحیانی را که به استان نینوا فرار کرده اند و این استان را برای خود امن می دانند، تعقیب می کند و می کُشد.

پایگاه خبری «العالم» با انتشار این خبر نوشت: وایت گفت: تعدادی زیادی از مسیحیان به علت نگفتن شهادتین کشته شدند و دردناک ترین مورد این بود که داعش یک مسیحی را تهدید کرد که در صورت نپذیرفتن اسلام فرزندش را به قتل می رساند، و آن مسیحی برای نجات فرزندش کلمات گرویدن به اسلام را به زبان آورد.

عناصر گروه تروریستی داعش پس از یورش به مناطق مختلف در عراق و سوریه، برای ارعاب شهروندان، کسانی را که تفکرات آنان را قبول نداشته باشند به بدترین صورت به قتل می رسانند.


 اخبار بین الملل -  فارس