اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

داعش مرقد یونس نبی را تخریب کرد +عکس


به دنبال انفجار سال گذشته مرقد حضرت یونس(ع) در موصل توسط داعش، این گروه تروریستی و تکفیری با بردن بولدوزر به محل آثار برجا مانده از این مرقد، آن را با خاک یکسان کرد.

خبرآنلاین: به دنبال انفجار سال گذشته مرقد حضرت یونس(ع) در موصل توسط داعش، این گروه تروریستی و تکفیری با بردن بولدوزر به محل آثار برجا مانده از این مرقد، آن را با خاک یکسان کرد.

براساس اخبار دریافتی خبرنگار ایرنا از موصل، داعش بعد از تخلیه آثار به جا مانده از این مرقد، قصد دارد آن را به باغ تبدیل کند.

داعش مرقد یونس نبی را تخریب کرد +عکس

براساس گزارش های دریافتی، دیگر اثری از مرقد حضرت یونس(ع) در موصل وجود ندارد.

گروه تروریستی و تکفیری داعش درپی اشغال شهر موصل دهها مرکز تاریخی و فرهنگی و از جمله موزه ها را از بین برده است.

داعش مرقد یونس نبی را تخریب کرد +عکس

با این حال، عراقی ها بهت زده از سکوت جامعه بین المللی و بی تحرکی آنان، تاکنون تلاش هایی با هدف متقاعد کردن سازمان های بین المللی برای برداشتن گام های موثر جهانی را سازماندهی کرده اند که هنوز توفیقی به همراه نداشته است.

داعش مرقد یونس نبی را تخریب کرد +عکس


ویدیو مرتبط :
تخریب مرقد حضرت یونس(ع) توسط داعش در موصل

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تخریب مقبره یونس نبی توسط داعش‌ (+عکس)



 

اخبار, تخریب مقبره یونس نبی توسط داعش‌

اخبار بین الملل - تخریب مقبره یونس نبی توسط داعش‌ (+عکس)

عناصر گروه تروریستی داعش با یورش به مقبره حضرت یونس (ع) در شهر موصل، به نبش قبر این پیامبر الهی اقدام کردند.

به گزارش واحد مرکزی خبر   ،  یک منبع امنیتی در عراق به پایگاه خبری المسله گفت : عناصر داعش پیش از این  با حمله به مقبره های حضرت یونس و دانیال، این دو بارگاه را تعطیل کردند و تمام کارکنان حاضر در این اماکن را ربودند.
 
حمله خمپاره ای داعش به حرم الامامین العسکریین
 این پایگاه خبری افزود :  گروه تروریستی داعش عصر چهارشنبه حرم الامامین العسکریین علیهم السلام در شهر سامرا را هدف حمله خمپاره ای قرار دادند.
 
یک منبع امنیتی عراق در سامرا با اعلام این خبر گفت: دو خمپاره  روز چهارشنبه به سمت حرم مطهر شلیک شد اما این خمپاره ها به نزدیکی حرم اصابت کردند.
 
اختلاف بین گروههای تروریستی در موصل
 پایگاه  خبری  المسله  به نقل از یک منبع امنیتی عراق اعلام کرد : اعضای گروه داعش و گروه موسوم به  ارتش اسلامی در موصل  با یکدیگر درگیر شدند .
 
درگیری پس از آن آغاز شد که گروه ارتش اسلامی حاضر نشد با ابوبکر البغدادی رهبر گروه  دولت اسلامی  در عراق و شام  بیعت کند .
 
این خبرگزاری  همچنین افزود :  طرفداران حزب بعث و عناصر مسلح  داعش در شهر موصل به شدت با یکدیگر اختلاف پیدا کرده اند و تروریست های داعش عکس های عزت الدوری معاون سابق صدام را در سطح شهر پاره می کنند .
 
همچنین بسیاری از گروه های مسلح در عراق از بیعت با ابوبکر البغدادی سرکرده تروریست گروه داعش که متهم به کشتن هزاران عراقی است خودداری کرده اند. وی خود را خلیفه مسلمین نامیده است .
 
اعدام  یک خانواده 5 نفره مسیحی در موصل
عناصر تروریستی داعش همچنین اعضای یک خانواده 5 نفره مسیحی را  به سبب امتناع از قبول توبه در شهر موصل به قتل رساندند.
 
پس از  تصرف شهر موصل از جانب  عناصر داعش ، شهروندان مسیحی در این شهر با شرایط بسیار خطرناکی مواجه هستند و خانواده های مسیحی به اشکال مختلف در معرض تهدید  قرار دارند .
 
اعضای  داعش چند روز پیش هم چهار زن مسیحی را در موصل  اعدام کردند .

 

-------------------------------


احتمال زخمی شدن خلیفه خودخوانده در عراق

اخبار ضد و نقیضی از زخمی شدن «ابوبکر البغدادی» سرکرده گروهک تروریستی «داعش» در یکی از حملات هوایی ارتش عراق در شهر «القائم» منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری تلویزیون «ام‌تی‌وی‌» لبنان، اخبار ضد و نقیضی از زخمی شدن «ابو بکر البغدادی» سرکرده گروهک تروریستی «داعش» در یکی از حملات هوایی ارتش عراق در شهر «القائم» منتشر شده است.

بر اساس این گزارش، پارلمان بین‌المللی امنیت و صلح از طریق دفتر «هیثم ابو سعید» معاون وزیر خارجه‌ آن اعلام کرد که «ابو بکر البغدادی» سرکرده گروهک «داعش» در یکی از حملات هوایی جنگنده‌های عراق بر شهر «قائم» زخمی شد.

یک منبع آگاه در کمیساریای بین‌المللی اعلام کرد که این اطلاعات در نتیجه هماهنگی با فعالان میدانی و کارشناسان امنیتی (مبارزه با تروریسم) در عراق و همچنین عناصر حاضر در صحنه به دست آمده است.
اخبار بین الملل-  واحدمرکزی خبر،فارس