اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

داعش فیلیپین هم اعلام موجودیت کرد/ عکس



 چهار گروه تروریستی در فیلیپین با یکدیگر هم‌پیمان شدند تا همسو با گروه تروریستی داعش، اقدام به تشکیل خلافت اسلامی در جنوب شرقی آسیا نمایند.

اخبار,اخباربین الملل,گروه تروریستی داعش

  برخی گروه‌های تروریستی در فیلیپین ویدیویی منتشر کرده‌اند که در آن تعدادی از عناصر این گروه‌های تروریستی در حال گذراندن دوره‌های نظامی اند و رهبران این گروه‌های تروریستی با «ابوبکر البغدادی» خلیفه خودخوانده داعش هم پیمان می‌شوند.

این گروه‌های تروریستی در جنوب این کشور، در جایی که تجزیه‌طلبان به اصطلاح مسلمان در آنجا حاضر هستند و در امتداد مرز فیلیپین با اندونزی، ادعای تشکیل خلافت اسلامی کرده است.

اخبار,اخباربین الملل,گروه تروریستی داعش

 

اخبار,اخباربین الملل,گروه تروریستی داعش
پرچمی که این گروه‌های تروریستی برای خود برگزیده‌اند، همان پرچم و نماد داعش با رنگ سیاه است.


اخبار بین الملل  -  ابنا 


ویدیو مرتبط :
فیلم اعلام موجودیت داعش در یمن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اعلام نرخ رسمی مبادله زنان در منطقه تحت تسلط داعش! (+عکس)




اعلام نرخ رسمی مبادله زنان در منطقه تحت تسلط داعش! (+عکس)

دختران 1 تا 9 ساله بیشترین قیمت را دارند و 200 هزار دینار داعشی(600 هزار تومان) قیمت گذاری شده اند. داعش طبق این سند رسمی اعلام کرده هر مرد ساکن در محدوده تحت تسلط این گروه می تواند 3 زن به کنیزی بخرد. .

گروه تروریستی داعش با انتشار سندی نرخ رسمی خرید و فروش زنان به اسارت گرفته شده مسیحی ، ایزدی و دیگر زنان به غنیمت گرفته شده این گروه در مناطق تحت تسلط این گروه تروریستی در عراق و سوریه را منتشر کرد.

به گزارش عصر ایران در این سند که در یک وب سایت متعلق به گروه داعش منتشر شده قیمت زنان برده در رده های سنی مختلف به طور رسمی به واحد پول دینار (واحد پول داعش) در مناطق تحت تسلط این گروه اعلام شده است.

در این سند آمده است: مردان می توانند تا 3 کنیز خریداری کنند. همچنین شهروندان سوریه و ترکیه بدون محدودیت می توانند از بازار فروش برده داعش خرید کنند.
بخشنامه منتشره داعش که ممهور به مهر کادر رهبری این گروه تروریستی است

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

نرخ اعلام شده برای زنان و دختران کنیز در سند ابلاغ شده به شرح زیر است:

-دختران از 1 تا 9 سال ( 200 هزار دینار داعش معادل حدود 600 هزار تومان)

-دختران 10 تا 20 سال ( 150 هزار دینار معادل 450 هزار تومان)

-دختران و زنان 20 تا 30 ساله ( 100 هزار دینار = 300 هزار تومان)

-30 تا 40 ساله ( 75 هزار دینار = 225 هزار تومان)

- 40 تا 50 سال (50 هزار دینار معادل 150 هزار تومان)

گفتنی است بنا به اعلام مقامات عراقی هم اکنون داعش به دلیل بحران اقتصادی نرخ های فروش زنان و دختران در اختیار خود را کاهش داده است تا بتواند با فروش آنها منبع درآمدی کسب کند.
 
این سند منتشر شده از سوی داعش به تاریخ ذی الحجه سال جاری قمری (1435) = اکتبر 2014 است. هم اکنون منطقه تحت تسلط داعش در عراق و سوریه به تنها بازار بزرگ برده داری در جهان تبدیل شده است.

طبق کنوانسیون های بین المللی و حقوق بشر مدرن ، انسان ها اعم از زن و مرد آزاد آفریده شده و دارای حقوق طبیعی انسانی و بسته به منطقه محل زندگی شان دارای حق شهروندی می باشند. بر اساس موازین حقوق بشر هیچ کسی حق ندارد انسانی را تصاحب کند و یا انسان را همچون کالایی تجاری در بازار به فروش بگذارد.

در ماده چهارم اعلامیه جهانی حقوق بشر درباره منع برده داری چنین آمده است: "هیچ‌کس را نباید در بیگاری بردگی نگاه داشت؛ برده داری و تجارت برده باید در تمامی اشکال آن ممنوع گردد."

اخبار بین الملل - عصرایران