اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

داعش فروشگاه پوشاک زد(+عکس)




اخبار بین الملل  - عکس : داعش فروشگاه پوشاک زد

 یک هفته پس از فاش شدن رهاسازی محموله‌های امدادی با چتر در مناطق تحت سلطه تکفیری‌ها، تروریست‌های داعش روز گذشته نخستین فروشگاه پوشاک و ملزومات خود را افتتاح کردند.

به گزارش تیک ، در شرایطی که حامیان اصلی تکفیری‌ها با تشکیل ائتلاف به اصطلاح ضد داعش، وانمود می‌کنند که دیگر از تکفیری‌ها حمایت نمی‌کنند و روند ارسال مهمات و تجهیزات برای آن‌ها متوقف شده، اما تصاویر داعش نشانگر این واقعیت است که ارسال محموله‌های اهدایی برای داعش همچنان ادامه دارد.

یک هفته پس از فاش شدن رهاسازی محموله‌های امدادی با چتر در مناطق تحت سلطه تکفیری‌ها، تروریست‌های داعش روز گذشته نخستین فروشگاه پوشاک و ملزومات خود را افتتاح کردند.

در این بوتیک، انواع لباس‌ها، جلیقه‌ها، کلاه، زانو بند، دستکش، کوله پشتی و... کاملا جدید و با کیفیت خوب عرضه می‌شود.

 

اخبار,اخبار بین الملل,فروشگاه پوشاک  داعش

 
در تصاویر چند روز اخیر، تروریست‌های داعش سلاح‌های کاملا نو و جدید در دست دارند و حتی از لباس‌های سنتی و کهنه و متفرقه نیز دیگر خبری نیست و هر گروه، به فراخور جایگاه و ماموریتش، از پوششی ویژه و حرفه‌ای با تمام جزئیات و امکانات بهره می‌برد.

همانطور که اغلب سلاح‌های جدید تروریست‌ها، همانند موشک‌های دوش پرتاب استینگر، مختص ارتش آمریکاست و نمی‌توان آن‌ها را در پادگان‌های عراق و سوریه و در میان غنائم جنگی داعش پیدا کرد، لباس‌ها و پوشش آن‌ها نیز در پادگان‌های عراق و سوریه یافت نمی‌شود و شباهت زیادی به پوشش نیروهای ویژه یک همسایه شمالی عراق و نیز، نظامیان رژیم صهیونیستی دارد.

هفته پیش داعش تصاویری از یگان ویژه ضربت خود در رقه را منتشر کرد که پوشش آن‌ها از تمام لوازم و تجهیزات جدید مخصوص نیروهای ویژه ضد شورش آمریکا برخوردار بود.

در روزهای اخیر، مقامات رسمی عراق بار‌ها نسبت به‌‌ رها کردن محموله‌های کمکی توسط هواپیماهای امریکا در مناطق تحت سلطه تکفیری‌ها اعتراض کرده‌اند و پلیس عراق نیز، در دو مورد از فرود محموله‌ها با چ‌تر و بالن برای داعش فیلم گرفته‌اند.


اخبار بین الملل - تیک


ویدیو مرتبط :
فروشگاه پوشاک کیش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تی‌شرت‌های داعش در فروشگاه‌های استانبول و اندونزی + عکس



اخبار بین الملل - تی‌شرت‌های داعش در فروشگاه‌های استانبول و اندونزی

حامیان گروه "داعش" جهت تبلیغ بیشتر برای این گروه تروریستی، وارد بازار پوشاک شده‌اند.

به گزارش روز پنج شنبه پایگاه خبری شبکه العالم، گروه تروریستی داعش از طریق صفحات خود در شبکه های اجتماعی که متعلق به جنگجویانش در سوریه و عراق است با هوادارانش در کشورهای غربی ارتباط دارد. طرفداران داعش بدون واهمه با خریدن لباس هایی که شعارهای این گروه تروریستی روی آن چاپ شده، تبعیت خود را از آن ابراز می کنند.

 

اخبار,اخبار بین الملل , تی‌شرت‌های داعش

 
بیشتر این اجناس ظاهرا از ماهها پیش از طریق سایت هایی که مرکزشان در اندونزی است، فروخته می شود.


یکی از فروشندگان این اجناس صفحه ای در فیسبوک دارد که 9000 کاربر دارد و با بیشتر آنها در ارتباط است. کاربران بدون اینکه هویت و نامشان را مخفی کنند با گذاشتن یادداشت در زیر تصاویر، کالاهای مورد علاقه خود را سفارش می دهند.


حداقل دو صفحه مشابه در اندونزی ثبت شده که حاوی بازی رایانه ای برای کودکان در قالب جنگجویان است.


بر اساس گزارشها، در برخی فروشگاههای ترکیه یادگاری های داعش مانند سایر کالاها روی قفسه ها قرار دارد.


در توییتر هم تصویری بارگذاری شده که این یادداشت در ذیل آن دیده می شود: "اگر می خواهید بدانید جهادگر در این تابستان چه می پوشد، از فروشگاه داعش در استانبول دیدن کنید."

اخبار بین الملل - خبرآنلاین