اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

داعش: سر 7 لبنانی را خواهیم برید!


گروه تروریستی تکفیری داعش تهدید کرد که اگر حکم صادره علیه 5 تکفیری زندانی در رومیه لبنان اجرا شود، سر 7 نظامی ربوده شده لبنانی را خواهد برید.

خبرگزاری ایرنا: گروه تروریستی تکفیری داعش تهدید کرد که اگر حکم صادره علیه 5 تکفیری زندانی در رومیه لبنان اجرا شود، سر 7 نظامی ربوده شده لبنانی را خواهد برید.

تلویزیون الجدید لبنان شامگاه یکشنبه اعلام کرد که عناصر داعش این تهدید را درتماس تلفنی با همسر« خالد مقبل» یکی ازنظامیان ربوده شده لبنانی، اعلام کرده اند.

خبرگزاری ملی لبنان هم اعلام کرد که خانواده نظامیان ربوده شده لبنانی بعداز دریافت تماس های تهدید آمیز ازداعش، مبادرت به آتش زدن لاستیک خودروها در میدان ریاض الصلح بیروت کردند.

بعد از یک دوره طولانی ازبستن راه های اصلی توسط خانواده های نظامیان ربوده شده لبنانی وایجاد مشکلات زیاد برای شهروندان لبنانی، با توافق صورت گرفته بین آنها ودولت لبنان، مدتی است که درمیدان ریاض الصلح پایتخت چادر زده وتحصن کرده اند.

گروه های تروریستی تکفیری داعش وجبهه النصره 10 مردادماه گذشته به شهرک عرسال درشمال شرق لبنان ونزدیک مرزهای سوریه حمله کردند وبه مدت 5 روز این شهرک را اشغال کردند.

این گروه ها بعداز عقب نشینی به بلندی های شهرک عرسال، شماری از نظامیان لبنانی را ربوده و با خود بردند تا از آنها برای مبادله با تروریست های تکفیری موجود درزندان های لبنان بویژه رومیه استفاده کنند.

اکنون بطوردقیق مشخص شده است 23 نظامی ربوده شده لبنانی و جنازه سه تن دیگر از این نظامیان در اختیار این دو گروه هستند.

17 نظامی ربوده شده ازجمله پیکر « محمد حمیه» نزد گروه تروریستی تکفیری جبهه النصره و9 تن دیگر ازجمله دو پیکر « علی السید» و« عباس مدلج» نزد گروه تروریستی تکفیری داعش هستند.

داعش تاکنون « علی السید» و « عباس مدلج» دو نظامی ربوده شده لبنانی را سر بریده وجبهه النصره نیز تاکنون « محمد حمیه» یک نظامی دیگر ربوده شده را اعدام کرده است.


ویدیو مرتبط :
داعش سر جاستین بیبر را برید !!!یک دو سه ؛ داعش اکشن !!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

"داعش یک سرباز لبنانی را سر برید" + عکس



اخبار بین الملل - "داعش یک سرباز لبنانی را سر برید"

منابع وابسته به تروریست‌های داعش عکس‌هایی منتشر کرده‌اند که حاکی از سر بریدن یک سرباز لبنانی توسط این گروه است.

 

اخبار,اخبار بین الملل , گروه تروریستی داعش

 

به گزارش ایسنا، منبعی در ارتش لبنان به خبرگزاری فرانسه گفته است که ارتش این کشور هنوز نمی‌تواند اصالت عکس‌ها را تایید یا رد کند.

به گزارش بی.بی.سی، تروریست‌های داعش پیش از این نیز مدعی شدند که یک سرباز لبنانی را سر بریدند و آزمایش دی‌ان‌ای این ادعای آن‌ها را تایید کرد.

ماه گذشته چند سرباز لبنانی در پی درگیری با جبهه النصرة و داعش در شهر عرسال لبنان، به اسارت این شبه‌نظامیان درآمدند.

گزارش شده که داعش می‌خواهد سربازان لبنانی گروگان گرفته‌شده را با شماری از اعضایش که در لبنان زندانی هستند، معاوضه کند. مقام‌های لبنانی مذاکره برای معاوضه را رد کرده‌اند اما گفته می‌شود که قطر برای آزادی گروگان‌ها میانجی‌گری می‌کند.

شبه‌نظامیان داعش تهدید کرده‌اند که اگر به خواسته‌هایشان نرسند، هر سه روز یک بار یک سرباز لبنانی را سر می‌برند. 

اخبار بین الملل - ایسنا