اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

داعش سر دو فرمانده جنبش حماس را برید



اخبار,اخبار بین الملل , گروه تروریستی داعش

پایگاه خبری المختصر در گزارشی به نقل از منابع خبری متعدد نوشت :« ستیزه جویان دولت اسلامی(داعش) با تقویت مواضع خود در اردوگاه آوارگان فلسطینی یرموک در جنوب دمشق، کشتار و سربریدن فرماندهان نظامی وابسته به جنبش حماس را آغاز کرده اند.»

در این گزارش به نقل از منابعی چون دیلی میل و عرب 21 آمده است:« داعش حدود 90 درصد از اردوگاه یرموک را تصرف کرده است... در تصاویری که از این اردوگاه منتشر شد سرهای جدا شده از بدن دو تن از فرماندهان گروه «اکناف بیت المقدس» دیده می شود، این گروه مسلح از گروه هایی است که گفته می شود به جنبش حماس در فلسطین مرتبط است و برای حفاظت از اردوگاه می جنگید.»

اردوگاه یرموک که به مدت دو سال در محاصره ارتش سوریه بود همچنان 18 هزار نفر سکنه دارد که در حال حاضر با تسلط داعش بر این اردوگاه ، همه ساکنان یرموک در معرض خطر اعدام و کشتار جمعی قرار دارند.

تصاویری از سربریدن دو تن از آوارگان فلسطینی منتشر شده است و گفته می شود این دو از اعضای حماس هستند ضمن اینکه در گزارش های منتشر شده از اوضاع یرموک، آمده است دهها نفر در درگیریهایی که در چهار روز اخیر در این اردوگاه رخ داده است کشته یا مجروح شدند. در این گزارش ها از درگیری مسلحانه صبح دوشنبه به عنوان سنگین ترین درگیری در این چند روز یاد شده است.

در طول درگیری ها دهها خانواده از آوارگان فلسطینی از اردوگاه فرار کردند ضمن اینکه سازمان آزادیبخش فلسطین نیز موفق شد تعدادی از خانواده ها را از اردوگاه خارج کند.

طارق حمود رئیس گروه موسوم به «کار برای فلسطینیان سوریه» در گفتگو با عرب 21 تصریح کرد:« داعش بر 80 درصد اردوگاه یرموک مسلط شد، 10 درصد در دست ارتش سوریه است و10 درصد نیز در کنترل اکناف بیت المقدس است.»

وی شرایط انسانی در اردوگاه را فاجعه بار خواند و گفت:« در اردوگاه، دیگر هیچگونه امکانات پزشکی وجود ندارد و دهها نفر از فعالان حوزه امدادرسانی نیز از ترس جانشان به شهر یلدا در نزدیکی اردوگاه یرموک گریخته اند. بزرگ ترین نگرانی امدارسانان این است که عناصر داعش آنان را به گروگان بگیرند.»

اخبار بین الملل - تابناک

 


ویدیو مرتبط :
داعش سر جاستین بیبر را برید !!!یک دو سه ؛ داعش اکشن !!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

داعش فرمانده ارشد طالبان را سر برید



اخبار,اخبار بین الملل , گروه تروریستی داعش

منابع خبری افغانستان اعلام کردند که افراد وابسته به داعش«سعد الاماراتی» فرمانده ارشد گروه طالبان را در جنوب این کشور سر بریدند.

به گزارش ایرنا خبرگزاری 'تاند' افغانستان روز یکشنبه اعلام کرد که گروه داعش در افغانستان ویدئوی را بنام«ولایت خراسان» منتشر کرده است که جریان بریدن سر این فرمانده ارشد طالبان را نمایش می دهد.

براساس این گزارش سعدالاماراتی که فرماندهی افراد طالبان در استان لوگر را بر عهده داشت، پیش از این با داعش بیعت کرده بود ، این اواخر دوباره این گروه را ترک و به گروه طالبان می پیوندد.

خبرگزاری طلوع نیوز افغانستان نیز گزارش داد که داعش این فرمانده طالبان را سربریده ،اما گروه طالبان تاکنون در این رابطه اظهار نظری نکرده است.

پیش از این نیز داعش 10 تن از افراد طالبان را بازداشت و سربریده بود.

«عبدالرحیم مسلم دوست » فرمانده داعش در افغانستان دو هفته پیش گروه طالبان را دست پرورده سازمان اطلاعات نظامی پاکستان خوانده و علیه این گروه اعلام جهاد کرد.

اخبار بین الملل - ایرنا