اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

داعش ساختمان‎های ارتش و پلیس را آتش زد


تروریست های داعش دوشنبه شب ساختمان های ارتش و پلیس عراق در شهر موصل را آتش زدند.

خبرگزاری تسنیم: تروریست های داعش که بیشتر مناطق موصل را تحت کنترل خود در آوردند، ساختمان های ارتش و پلیس در موصل را به آتش کشیدند.

این در حالی است که سخنگوی دستگاه مبارزه با تروریسم عراق دوشنبه شب از کشته شدن بیش از 50 تروریست عضو داعش در عملیات مشترک نیروهای این سرویس امنیتی و ارتش عراق در شرق موصل خبر داد.

وی در ادامه افزود: نیروهای سرویس مبارزه با تروریسم عراق عصر روز دوشنبه با هماهنگی نیروی هوایی ارتش، عملیات نظامی در شرق موصل را اجرا کردند که در پی آن پایگاه داعش منهدم و بیش از 50 عنصر تروریستی داعش از جمله سرکرده های آن از پای درآمدند.

صباح النعمان گفت: در این عملیات تعدادی از سرکرده های داعش در موصل از جمله "ایمن الافغانی" کشته شده و تعدادی از خودروهای نیز منهدم شد.

داعش که یک سال پیش و به نام سازمانی وابسته به القاعده شاخه عراق تشکیل شد، اکنون بر بخش‌هایی از عراق و سوریه از سمت شرق شهر حلب در سوریه تا فلوجه در غرب عراق سیطره دارد که از چند روز گذشته نیز به شهر موصل در بخش شمالی عراق نیز کشیده شده است.


ویدیو مرتبط :
داعش 4 نفر را آتش زد!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

داعش با تصرف مرکز پلیس البغدادی ۴۵ نفر را زنده آتش زد (تصاویر+18)



اخبار,اخبار بین الملل,گروه تروریستی داعش

گروه تروریستی داعش از تصرف مرکز پلیس البغدادی در غرب بغداد خبر داد.

به گزارش ابنا ـ اوضاع در منطقه البغدادی در غرب بغداد هنوز بی‌ثبات است و جنگ نیروهای ارتش عراق و اعضای گروه داعش دراین منطقه ادامه دارد.

نیروهای ارتش عراق و نیروهای ویژه و دو لشکر زرهی در این عملیات حضور دارند و توانسته‌اند سه منطقه را که تحت کنترل گروه تروریستی بود مورد حمله قرار دهند.

نیروهای عراقی همچنین توانسته‌اند محاصره منطقه مجتمع ساختمانهای دولتی را بشکنند. برخی منابع محلی می‌گویند برخی از اعضای گروه داعش هنوز در مناطق مرزی البغدادی حضور دارند و با استفاده از خمپاره مناطق اطراف را هدف قرار می‌دهند.

گروه تروریستی داعش با انتشار تصاویری اعلام کرد که توانسته مرکز پلیس بغدادی را تصرف کند. در این عملیات همچنین شماری از نیروهای پلیس در درگیری با داعشی‌ها کشته شدند.

سرهنگ قاسم عبیدی، یک فرمانده محلی پلیس در عراق گفته است که داعش ۴۵ نفر را در شهر بغدادی در استان انبار زنده در آتش سوزانده‌اند.

هنوز کاملا روشن نیست که این افراد چه کسانی بودند و چرا توسط داعش کشته شده‌اند، اما سرهنگ عبیدی گفت که عقیده دارد تعدادی از آن‌ها از مأموران امنیتی بوده‌اند.

داعش تصاویری از به آتش کشیدن نیروهای امنیتی منتشر نکرده ولی به احتمال زیاد این افراد از نیروهای مرکز پلیس البغدادی بوده اند که به تصرف داعش درآمده است.

منابع خبری اعلام کردند درگیری‌ها در چند جبهه ادامه دارد و جنگنده‌های وابسته به ائتلاف بین المللی نیز از نیروهای عراقی پشتیبانی به عمل می‌آورند. می‌توان گفت که نیروهای عراقی توانسته‌اند تهدید را از پایگاه نظامی عین الاسد در غرب البغدادی دور سازند.

پایگاه هوایی عین الاسد در ۵ کیلومتری این شهر قرار داد که بیش از ۳۰۰ تفنگدار دریایی آمریکایی در آن به آموزش نیروهای عراقی مشغولند.

 

اخبار,اخبار بین الملل,گروه تروریستی داعش

 

اخبار,اخبار بین الملل,گروه تروریستی داعش

 

اخبار,اخبار بین الملل,گروه تروریستی داعش

 

اخبار,اخبار بین الملل,گروه تروریستی داعش

 

اخبار,اخبار بین الملل,گروه تروریستی داعش