اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

داعش: زنان روس به نکاح ما در می آیند!


گروه تروریستی داعش با انتشار فیلمی، روس‌ها را به نکاح و اسارت زنان و فرزندانشان تهدید کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان: گروه تروریستی داعش با انتشار فیلمی، روس‌ها را به نکاح و اسارت زنان و فرزندانشان تهدید کرد.

گروه تروریستی داعش با انتشار فیلمی اعلام کرد به زودی حملاتی را در روسیه انجام می‌دهد. سپس زنان روسی را به عقد خود درآورده و فرزندانشان را به بردگی می‌برد.

این فیلم 2 هفته پس از اینکه داعش مسئولیت انفجار هواپیمای روسی در صحرای سینا را بر عهده گرفت، منتشر شد. به گزارش "میل‌آنلاین" این فیلم شامل تصاویر وحشتناکی از قتل و جنایت این گروه تروریستی است.

گروه تروریستی داعش در این فیلم مدعی شد: "شیران خفته بیدار شده‌اند و شمشیرها را برافراشته‌اند. ای کفار شما ذره‌ای شجاعت ندارید. صدای شما دیگر شنیده نخواهد شد. به زودی به سرزمین‌های شما می‌آییم و بر آنها تسلط می‌یابیم. اقیانوسی از خون به پا می‌کنیم، زنان شما را به عقد خود در‌می‌آوریم  و فرزندانتان را به بردگی می‌بریم."


ویدیو مرتبط :
بازداشت زنان جهاد نکاح داعش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تصاویر تکان دهنده از آغاز جهاد نکاح داعش با زنان موصل




 اخبار بین الملل  - تصاویر تکان دهنده از آغاز جهاد نکاح داعش با زنان موصل

 تروریست های داعش، ساکنان موصل را که از معرفی دختران خود خودداری کنند، به حکم دادگاه شرعی (!) خود به اعدام تهدید کرده اند.

به گزارش روزنو، با پایان مهلت نام نویسی زنان موصلی برای جهاد نکاح، فهرست اسامی این زنان برای آغاز این ازدواج اجباری تکمیل شد.


 تروریست های داعش زنان موصل را مجبور کردند تا با مراجعه به دفاترازدواج این گروهک، با مردان آماده جهاد نکاح، آشنا شوند. 


تروریست های داعش، زنان موصل را تهدید کرده اند در صورتی که خود را تسلیم آنها نکنند، به قتل خواهند رساند و این تهدید، زنان موصلی را در حالت روحی - روانی سختی قرار داده است.


   بنابر این گزارش، فهرست اسامی زنان موصل هم اکنون آماده شده و در روزهای آینده، این زنان به ازدواج تروریست های داعش در می آیند. این در حالی است که زنانی که از فرمان این گروه سرپیچی کنند، در ملاء عام شلاق می خورند و در صورت نیاز، به فجیع ترین شکل ممکن آبروی آنها می رود.

 

اخبار,اخباربین الملل ,جهاد نکاح داعش با زنان موصل

 

اخبار,اخباربین الملل ,جهاد نکاح داعش با زنان موصل

 

اخبار,اخباربین الملل ,جهاد نکاح داعش با زنان موصل

 اخبار بین الملل - روز نو