اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

داعش زنان ایزدی را صادر می کند!



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

دیلی میل در گزارشی نوشت تروریست‌های داعش پس از ربودن زنان ایزدی آن‌ها را در اختیار سوداگران جنسی بین‌المللی قرار می‌دهند.

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از دیلی میل، زنانی که به تازگی از چنگ داعش گریخته‌اند، فاش کردند این گروه تروریستی با راه‌اندازی باند بین‌المللی قاچاق زنان و دختران، پس از ربودن زنان ایزدی آن‌ها را به عنوان بردگان جنسی به سوداگران جنسی در کشورهایی از قبیل «افغانستان،» «پاکستان،» «لیبی» و جمهوری خودمختار «چچن» می‌فروشند.

این گروه تروریستی پس از ربودن هزاران زن و دختر ایزدی از روستاهای شمال عراق، آن‌ها را به کشورهای فوق قاچاق می‌کند.

تروریست‌ها اوت 2014 (مرداد 1393)، پس از کشتن هزاران مرد در شهرهای عراق، صدها زن بی‌دفاع را ربودند.

 

اخبار بین الملل - جام جم

 


ویدیو مرتبط :
فروختن زنان ایزدی توسط داعش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

داعش دستور ختنه زنان در موصل را صادر کرد



اخبار,اخبار بین الملل , ختنه زنان

 

اخبار بین الملل - داعش دستور ختنه زنان در موصل را صادر کرد

سازمان ملل متحد گزارش داده است که 'دولت اسلامی عراق و شام' (داعش) دستور ختنه زنان ۱۱ تا ۴۲ سال در موصل را صادر کرده است.

شورشیان وابسته به دولت اسلامی عراق و شام، که یک تشکل اسلامگرای افراطی سنی است، در اواخر خردادماه پس از چند هفته درگیری پراکنده و اشغال مناطقی از خاک عراق، شهرهای موصل و تکریت را هدف حمله قرار دادند و در حالی که نفرات ارتش و پلیس دولت مرکزی از برابر آنان گریخته بودند، این شهرها را به تصرف خود درآورند.

به گفته ناظران، پیشروی ها نظامی داعش نشان می دهد که شورشیان از برخی حمایت های محلی برخوردار بوده اند.
اخبار بین الملل - فرارو , بی بی سی