اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

داعش زنان ایزدی را برهنه به مزایده می گذارد



اخبار,اخباربین الملل,فروش  زنان  ایزدی

نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل متحد در امور خشونت جنسی در درگیری ها، با اشاره به جنایت هولناک گروه تروریستی داعش در حق زنان ایزدی، گفت: داعشی ها زنان ایزدی را برهنه به مزایده می گذارند .

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "زینب بنگورا" روز شنبه به "سی ان ان " گفت: عناصر داعش زنان و دختران ایزدی را برهنه در معرض فروش قرار می دهند.

وی پس از بازدید از اردوگاه های آوارگان عراقی و سوری خاطرنشان کرد، داعشی ها دختران ایزدی را به صورت علنی، برهنه به مزایده می گذارند.

بنگورا در این مصاحبه به فاجعه ورود عناصر داعش به روستاهای ایزدی ها اشاره کرد و افزود: داعش بر اساس رویکرد جنسی خود زنان ایزدی را گزینش کرده و پس از اطمینان از باکره بودن دختران جوان، تعیین می کنند که کدام یک از آنها به رقه سوریه بروند و در این میان دختران کم سن و سال و زیبا بیشتر مورد توجه قرار می گیرند.

وی خاطرنشان کرد: شماری از این دختران، آشکارا و برهنه در بازار به مزایده گذاشته می شوند و در این مدت این دختران تا قبل از فروخته شدن از سوی مشتریان به شدت مورد اهانت قرار می گیرند.

نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور خشونت جنسی در پایان تصریح کرد که حتی در این میان یکی از زنان ایزدی بعد از آن که مدتی به عنوان برده به کار گرفته شده بود، در مقابل یک بسته سیگار فروخته شد و این امر همچنان ادامه دارد و به یک مورد محدود نمی شود.


اخبار  بین الملل  -  سایت  العالم   


ویدیو مرتبط :
فروختن زنان ایزدی توسط داعش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دیلی میل: داعش زنان ایزدی را برهنه در"رقه" می فروشد



اخبار,اخبار بین الملل , گروه تروریستی داعش

یک روزنامه انگلیسی از جنایتهای اخلاقی و شنیع گروه تروریستی داعش علیه زنان عراقی ایزدیِ اسیر خبر داد.

روزنامه "دیلی میل" چاپ انگلیس در گزارشی آورده است: "زینب بنگورا نماینده ویژه سازمان ملل در امور خشونت جنسی تاکید کرد که گروه تروریستی داعش دوشیزگان زیباروی شبیه به "حور العین" را انتخاب می کند و آنها را برای فروش به بازار بردگان در شهر رقه سوریه می فرستد تا دختران به آن کسی تعلق بگیرد که مبلغ گزافی بپردازد".

به نوشته این روزنامه، "گروه تروریستی داعش دختران اسیر را برهنه و پس از انجام آزمایش باکرگی، قیمت آنها را تعیین می کند و سپس برای فروش به بازار بردگان می فرستد".

در گزارش این روزنامه آمده است: "سازمان ملل پس از انجام تحقیقات و جمع آوری اطلاعات از مناطق مختلف سوریه، عراق، ترکیه، لبنان و اردن، جنایتهای شنیع داعش علیه دختران زیباروی ایزدی را برملا کرد".

دیلی میل افزود: "عناصر داعش علیه دخترانی که آنها را از خانه هایشان در شمال عراق در اگوست گذشته ربوده اند، دست به جنایت اخلاقی وسوء استفاده جنسی می زنند. زیباترین دختر به مقر داعش ارسال می شود و برهنه و به یکی از جنگجویان این گروه تروریستی فروخته می شود و البته، اولویت با سرکردگان داعش، سپس فرماندهان و در مرحله بعد عناصر معمولی است".

 

اخبار بین الملل - سایت العالم