اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

داعش دوباره ایزیدی‎ ها را قتل‌ عام کرد


گروه تروریستی داعش حدود 80 نفر از اعضای اقلیت ایزیدی های عراق را در روستایی در شمال این کشور قتل عام کرده است.

خبرگزاری ایرنا: گروه تروریستی داعش حدود 80 نفر از اعضای اقلیت ایزیدی های عراق را در روستایی در شمال این کشور قتل عام کرده است.

یک قانونگذار ایزیدی و دو مقام کرد روز جمعه از این قتل عام اقلیت ها توسط تروریست های داعش خبر دادند.

هوشیار زیباری مقام ارشد کرد به رویترز گفت : ˈ آنها با خودرو وارد شدند و بعداز ظهر امروز شروع به کشتار کردند. ما معتقدیم که این قتل عام به دلیل اعتقاد مذهبی صورت گرفته است پک یعنی به ما بگروید وگرنه کشته می شوید. ˈ

یک قانونگذار ایزیدی و یک مقام ارشد دیگر کرد گفتتند،این کشتارها صورت گرفته و زنان روستا نیز ربوده شده اند.

پیشروی گروه داعش به سمت شمال و مرز منطقه خود مختار کردستان عراق زنگ خطر را برای دولت عراق به صدا در آورد و محرک نخستین حملات هوایی امریکا علیه مواضع این گروه شد.

مهامه خلیل ماینده مجلس ایزیدی گفت : وی با روستاییانی که از قتل عام جان بدر برده صحبت کرده است . آنها گفتند این کشتارها ظرف یک ساعت صورت گرفته است .

یکی از ساکنان یک روستا گفته است که یک داعشی در همان منطقه جزئیات خونریزی را در اختیار وی قرار داده است.

این روستایی اظهار کرد : وی به من گفت خلافت اسلامی پنج روز صرف تلاش برای متقاعد ساختن روستاییان جهت گرویدن به اسلام کرد و یک نطق طولانی امروز در این مورد ایراد شد. سپس مردان را جمع کرده و به ضرب گلوله کشتند و زنان و دختران احتمالا به تل العفر منتقل شدند چرا که رزمندگان خارجی در آنجا بسر می برند.

هنوز این خبر به طور مستقل مورد تایید قرار نگرفته است.

وزیر حقوق بشر عراق روز یکشنبه به رویترز گفته بود که داعش در جریان تهاجم خود به شمال عراق، دست کم 500 عضو اقلیت قومی یزیدی را کشته است.


ویدیو مرتبط :
قتل و عام داعش توسط روسیه(ویدئوکامل).! HD

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تصاویری از قتل عام داعش در یک مهمانی زنانه (16+)



اخبار بین الملل - تصاویری از قتل عام داعش در یک مهمانی زنانه (16+)

گروه تروریستی داعش با یورش به منزل یکی از خانواده های بانفوذ شهر موصل، تمام اعضای خانواده و ۲۴ نفر از مهمانان آنها را قتل عام کردند. اغلب میهمان ها، همکلاسی های دختر این خانواده بودند که در جشن فارغ التحصیلی او شرکت کرده بودند.

 

اخبار,اخبار بین الملل ,گروه تروریستی داعش

 

اخبار,اخبار بین الملل ,گروه تروریستی داعش

 

اخبار,اخبار بین الملل ,گروه تروریستی داعش

اخبار بین الملل - مشرق