اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

«داعش» در شمال مصر


گروهک تروریستی داعش تصاویری منتشر کرده که حاکی از قدرتنمایی این گروهک برای دولت مصر در شبه جزیره سینا در شمال این کشور است.

خبرگزاری فارس: عناصر مسلح هم‌پیمان‌شده با گروهک تروریستی داعش که با اعلام وفاداری گروهک «انصار بیت المقدس» در سینا در مصر اعلام موجودیت کرده، تصاویری از رژه نظامی عناصر خود را در این منطقه منتشر کرد.

پایگاه خبری «التیار» لبنان، ضمن انتشار این تصاویر اعلام کرد در صورتی که صحت این موضوع اثبات شود، این مسأله پیشرفت خطرناکی در منطقه متشنج سینا در شمال مصر به شمار می‌رود.

این در حالی است که ارتش مصر پیشتر اعلام کرده بود که از صبح روز دوشنبه گذشته بزرگترین عملیات پاکسازی شمال سینا را آغاز کرده است.

شبکه خبری «العربیه»، به نقل از یک منبع امنیتی گزارش داده بود گردان 101 ارتش مصر در منطقه «حی الزهور» در «العریش» عملیات پاکسازی شمال سینا را آغاز کرده‌اند.


ویدیو مرتبط :
همگی بریم سفر..شمال..شمال♡ منوبا خودت ببر شمال..شمال ♡

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

داعش ۲۰۰ سرباز ارتش سوریه را در شمال این کشور اعدام کرد



اخبار,اخبار بین الملل ,گروهک تروریستی داعش

 

اخبار بین الملل - داعش ۲۰۰ سرباز ارتش سوریه را در شمال این کشور اعدام کرد

خبرگزاری رویترز گزارش داد که گروهک تروریستی داعش ۲۰۰ سرباز ارتش سوریه را در شمال این کشور اعدام کرده است.

به گزارش خبرگزاری فارس «خبرگزاری فرانسه»، گزارش داد که گروهک تروریستی داعش ۲۰۰ سرباز ارتش سوریه را در شمال این کشور اعدام کرده است.

سازمان دیده بان حقوق بشر سوریه ضمن اعلام این خبر گزارش داد که داعش این سربازان را بعد از اینکه به اسارت گرفته بود اعدام کرده است.

گروهک تروریستی داعش پیش از این نیز در تازه ترین جنایت خود «جیمز فولی» خبرنگار آمریکایی را در واکنش به حملات هوایی آمریکا به مواضع این گروهک در عراق، سر بریده بود که با واکنش شدید جهانی مواجه شد.

اخبار بین الملل - فارس