اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

داعش در سال 2014 چند نفر را کشت؟


موسسه اقتصاد و صلح در تازه ترین تحقیق خود از آمار و ارقام مربوط به تلفات اقدامات تروریستی در سال 2014 سخن گفته است.

خبرگزاری تسنیم: موسسه اقتصاد و صلح در تازه ترین تحقیق خود اعلام کرد: شاخص جهانی تروریسم نشان می‌دهد که طی سال 2014 میلادی بیش از 32658 نفر در سراسر جهان توسط تروریست‌ها کشته شده‌اند که این رقم نسبت به سال قبل از آن بیش از 80 درصد رشد داشته است.

نکته قابل توجه اینکه، بوکو حرام و داعش 2 گروه تروریستی تکفیری مسئول بیش از نیمی از مرگ و میرها در حملات تروریستی در سراسر جهان طی سال 2014 میلادی بوده‌اند.

این موسسه در گزارش خود به بررسی حملات تروریستی در 162 کشور جهان پرداخته است.

بر اساس این گزارش، بیشترین حملات تروریستی در 5 کشور افغانستان، عراق، نیجریه، پاکستان و سوریه انجام شده و 78 درصد کل مرگ و میرهای ناشی از تروریسم در این کشورها بوده است.

عراق با 9929 کشته بیشترین آمارهای مرگ و میر بر اثر حملات تروریستی را داشته است. البته نیجریه با بالاترین رشد تلفات ناشی از حملات تروریستی روبرو شده است به طوری که تعداد قربانیان حملات تروریستی در این کشور با 300 درصد رشد به بیش از 7512 نفر رسیده است.

تروریسم طی سال 2014 میلادی بیش از 52.9 میلیارد دلار هزینه اقتصادی برای جهان در برداشته است که این بالاترین رقم از سال 2000 میلادی به شمار می رود.


ویدیو مرتبط :
داعش در پاریس حدود 150 نفر را کشت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

این پیرزن 11 نفر را کشت و خورد/قاتل زنجیره‌ای پس از 20 سال لو رفت+تصاویر



یک زن 68 ساله به اتهام قتل وحشتناک 11 نفر و خوردن جسد آنها بازداشت شد .

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،خانم " تامارا سمسونوا " 68 ساله متهم به قتل وحشتناک 11 نفر و خوردن جسد آنها بازداشت شد .

 اخبارحوادث ,خبرهای   حوادث, حوادث روز


براساس گزارش پلیس این جنایت کار مخوف پیر، که یک بازنشسته بود در یک آپارتمان واقع در " سنپترزبورک " زندگی می کرد و قربانیان خود را پس از به قتل رساندن با اره آهن  بری قطعه قطعه می کرد و سر آنها را در یک قابلمه به طبقه پایین خانه اش می برد و بقایای جسد را در یک کیسه پلاستیکی می انداخت و به عنوان زباله در جلوی درب خانه اش می گذاشت .

پس از پیداشدن بقایای جسد قربانیان در نزدیکی خانه" سمسونو ا" که  یک کارمند سابق هتل بود به او مشکوک شد وبرای بازجوی به خانه او رفت .

 اخبارحوادث ,خبرهای   حوادث, حوادث روز

 


پلیس در ابتدای بازرسی  با یک دفتر خاطرات که به 3 زبان مختلف " روسی " ، " انگلیسی" ، " آلمانی "  روبرو شد که در آن  چگونگی به قتل رساندن 10 نفر و سپس خوردن آنها، در مدت زمان 20 سال  نوشته شده بود وبلافاصله او  را بازداشت کردند.

پلیس در ادامه افزود؛ آنها سپس  با دیدن فیلم دوربین های موجود در داخل خانه با صحنه دلخراشی و و حشتناکی رو به رو شدند .در این تصاویر دیده شد که " سمسونوا " سر آخرین قربانی خود که یک خانم 79 ساله بود پس از جدا کردن از بدنش در یک قابلمه گذاشت به اتاقی که درطبقه زیرین آپارتمان بود برد .

 اخبارحوادث ,خبرهای   حوادث, حوادث روز

 

 اخبارحوادث ,خبرهای   حوادث, حوادث روز


پلیس در ادامه افزود هنوز قابلمه مذکور و بقایای سر جسد را پیدا نکرده اند .

" سمسنوا " در گزارش خود به پلیس قتل آخرین قربانی خود که خانم " والنتینا " که یک پرستار بازنشسته و همسایه 40 ساله او بود اعتراف کرد .

در دفتر خاطرات او 2 مورد قتل مربوط به 2 قربانی مرد وجود دارد که گفته می شود مستاجرهای او بودند .

یکی از همسایه های او در گزارش خود به پلیس گفت : من اعتقاد دارم که " سمسونوا " از نقش قاتل سریالی " رد ریپر " الگو برداشته که در سال 1994 نمایش داده شد .

همچنین گفته می شود که همسر ، سمسونوای آدم خوار ،که در 10 ساله پیش ناپدید شد یکی دیگر از قربانیان بوده است .

پس از تحقیقات گسترده تر پلیس معلوم شد که تکنیک او برای کشتن قربانیان دادن سم و دارو به آنها بود و به همیمن دلیل همسایه ها هیچگونه صدای فریاد و یا چیز مشکوکی تاکنون نشنیده بودند او را یک همسایه بی آزار و آرام می دانستند .

پس از نا امید شدن پلیس از پیدا کردن سر جسد و حتی والنتینا همسایه ها با اجازه ی پلیس بقایای جسد والنتینا را بدون سرش به خاک سپردند.

گفتنی است؛" سمسنوا " بی رحم در دادگاه ماه آینده مجازات خواهد شد.

 

 اخبار  حوادث - باشگاه خبرنگاران