اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

داعش خدمت سربازی را اجباری کرد



اخبار ,اخبار بین الملل ,داعش

اخبار بین الملل - داعش خدمت سربازی را اجباری کرد

گروه تروریستی داعش به تمامی مغازه ها، دفاتر، نمایشگاه ها وادارات دولتی و سایر اماکنی که مردان در آن حضور دارند، ابلاغ کرده است که خدمت سربازی الزامی و اجباری شده است وجوانان این شهر باید به عنوان جنگجو به صفوف داعش پیوندند.

پایگاه خبری الیوم السابع روز شنبه به نقل از ساکنان محلی شهر موصل واقع در شمال عراق گزارش داد که داعش خدمت سربازی را برای جوانان این شهر اجباری کرده است.

به گزارش ایرنا پایگاه خبری الیوم السابع، ساکنان موصل در این باره گفتند: گروه تروریستی داعش به تمامی مغازه ها، دفاتر، نمایشگاه ها وادارات دولتی و سایر اماکنی که مردان در آن حضور دارند، ابلاغ کرده است که خدمت سربازی الزامی و اجباری شده است وجوانان این شهر باید به عنوان جنگجو به صفوف داعش پیوندند.

ساکنان این شهر همچنین افزودند: عناصر داعش به ما اعلام کرده اند که پس به خدمت گرفتن جوانان در این شهر، آنان را برای شرکت در جنگ به سوریه اعزام و یا در درگیری های داخل عراق با نیروهای دولتی می جنگند.

عناصر تروریستی داعش همچنین زیارتگاه ˈشیث نبیˈ را تنها یک روز پس از تخریب زیارتگاه حضرت ˈیونسˈ منفجر و تخریب کردند.

به گفته مقام های مذهبی سنی و شیعه عراق، گروه تروریستی داعش از هنگام تسلط بر موصل، دهها زیارتگاه و حسینیه در داخل و اطراف موصل تخریب کرده اند.
اخبار بین الملل - ایرنا

 


ویدیو مرتبط :
محسن رضایی: خدمت سربازی اجباری را تبدیل به سربازی حرفه ای میکنیم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

داعش خدمت سربازی در موصل را اجباری کرد



اخبار,اخبار بین الملل,خدمت سربازی


 اخبار بین الملل -  داعش خدمت سربازی در موصل را اجباری کرد

داعش در موصل برای همه افرادی که می‌توانند سلاح حمل کنند خدمت سربازی را اجباری کرد.

 به گزارش فارس، یکی از مقامات موصل به عراق پرس خبر داد که داعش در این شهر برای همه افرادی که می‌توانند سلاح حمل کنند خدمت سربازی را اجباری کرد.

داعش از خانواده‌های ساکن موصل خواسته تا فرزندانشان را برای حضور در میان شبه نظامیان به داعش بسپارند و علمای دینی در این شهر را موظف به حمایت از اجباری کردن خدمت سربازی کرده است.

این اقدام داعش در شرایطی انجام می‌شود که این گروه تروریستی در ماه‌های اخیر درپی تشدید حملات نیروهای ارتش عراق وادار به عقب نشینی از موضاع خود شده‌اند.


 اخبار بین الملل - فارس