اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

داعش خانه‌ های شیوخ عشایر را منفجر کرد!


تروریست‌های داعش که از شکست‌های متوالی در برابر مبارزان عشایری و نیروهای امنیتی در موصل و استان نینوا در شمال عراق به خشم آمده‌ و سردرگم شده‌اند اقدام به منفجر کردن خانه‌های شیوخ عشایر کردند.

خبرگزاری فارس: یک منبع محلی در شهر موصل مرکز استان نینوا در شمال عراق اظهار داشت: تروریست‌های داعش منزل چندین تن از شیوخ عشایر که مخالف داعش هستند را منفجر کردند.

این منبع افزود: شیخ «نزهان السلمان» یکی از شیوخ مجاهد عشایری است که داعش منزل او را در روستای الحاج علی در منطقه القیاره موصل منفجر کرد به خاطر  اینکه او فرزندان عشیره خود را به نبرد با داعش تشویق می‌کند و با مبارزان عشایری در نبرد شهر مخمور ارتباط دارد.

این منبع که نخواست نامش فاش شود، گفت:تروریست های داعش منازل بسیاری از شیوخ عشایر را که به نبرد با عناصر این گروه پیوسته‌اند منفجر کردند زیرا از این موضوع عصبانی هستند که فرزندان عشایر هم دعوت شیوخ خود را برای نبرد با تروریست‌های داعش پاسخ داده و در نتیجه آن این گروهک شمار زیادی از عناصر خود را از دست داده است.

این منبع تاکید کرد: داعش با نیت رعب افکنی میان اهالی موصل اقدام به ربودن اعضای خانواده‌های مبارزان عشایری یا نیروهای امنیتی می‌کند و سپس بر سر آنها با عشیره متبوعشان چانه‌زنی کرده و یا در نهایت آنها را به قتل می‌رساند.

عشایر شهر موصل مرکز استان نینوا از شش ماه پیش لشکری برای آزاد سازی مناطق اشغال شده از این استان از سوی داعش، تشکیل دادند.

از شش ماه پیش تاکنون شهر موصل در شمال عراق توسط گروهک تروریستی - تکفیری داعش اشغال شده است.

اوضاع مشقت بار اهالی موصل زیر یوغ داعش، آنها را بیش از پیش برای مبارزه با این گروه تروریستی تحریک کرده است.


ویدیو مرتبط :
بیعت شیوخ عشایر سنی فلوجه با داعش-shiawaves.net

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

داعش خانه ملک فیصل را منفجر کرد



اخبار,اخبار بین الملل , گروه تروریستی داعش

گروه تروریستی داعش، بنای تاریخی منزل ملک فیصل دوم و قلعه باستانی "باشطابیا" در موصل را منفجر کرد.

به گزارش العالم، یک منبع آگاه روز چهارشنبه در گفت وگو با فرات نیوز اظهار داشت: اعضای گروه تروریستی داعش، منزل ملک فیصل دوم واقع در منطقه الدندان در حومه شهر موصل را به طور کامل تخریب کردند.

گروه تروریستی داعش همچنین قلعه باستانی "باشطابیا" واقع در ساحل رود دجله در مرکز موصل را منفجرکردند.

گفتنی است خانه ملک فیصل یک منزل تارخی به شمار می رفت که قدمت آن به دوره پاد شاهی عراق می رسید و در دهه بیست قرن گذشته احداث شده بود.

قلعه باشطابیا نیز از مناطق باستانی مهم شهر موصل است که متعلق به قرن پنجم بود.

اخبار بین الملل - العالم