اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

داعش بیش از 3000 تن را در سوریه اعدام کرد


دیده‌بان حقوق بشر سوریه اعلام کرد که گروه تروریستی داعش از ژوئیه سال 2014 میلادی، 3156 تن را در استان‌های مختلف سوریه اعدام کرده است.

خبرگزاری ایسنا: دیده‌بان حقوق بشر سوریه اعلام کرد که گروه تروریستی داعش از ژوئیه سال 2014 میلادی، 3156 تن را در استان‌های مختلف سوریه اعدام کرده است.

طبق گزارش جدید دیده‌بان حقوق بشر سوریه، داعش در طول یک ماه گذشته 91 تن شامل 32 غیرنظامی از جمله دو شهروند بالای 18 سال، 39 عضو خود از جمله یک فعال رسانه‌ای، 11 عضو گروه‌های مخالف و دستکم 9 عضو نیروهای دولت سوریه و نیروهای مسلح وابسته به آن را اعدام کرده است و اکثر این اعدام‌ها با قطع سر از بدن انجام شده است.

در این گزارش آمده است، از جمله اتهاماتی که داعش برای توجیه اعدام‌های خود مطرح کرده "توهین به ذات الهی، جاسوسی داعش و همکاری با طر‌ف‌های خارجی و مزدوران وابسته به آنها، جادوگری، مسدود کردن راه، همکاری با دولت سوریه، فساد " و برخی موارد دیگر است.

طبق آمار این مرکز تعداد شهروندان نیروهای دولتی سوریه و نیروهای مسلح وابسته به آنها، مخالفان سوری و اعضای داعش که توسط این گروه در سوریه اعدام شدند از 29 ژوئن 2014 تاکنون به 3156 تن رسیده است.

طبق این آمار داعش 182 عضو خود را به اتهام جاسوسی برای کشورهای خارجی و همکاری با دولت سوریه اعدام کرده است. بیشتر این اشخاص حین بازگشت به کشورشان بازداشت شده و مدتی را در بازداشت به سر برده و سپس اعدام شده‌اند.

همچنین داعش 897 افسر نیروی امنیتی دولت سوریه و نیروهای مسلح وابسته به آنان را پس از به اسارت درآوردن آنان اعدام کردند.

علاوه بر این بیشتر اعدام‌ها در دمشق، دیر الزور، الرقه، حماه، حمص حسکه صورت گرفته است.

این گروه تروریستی به تازگی خالد الاسعد، باستان شناس 82 ساله سوری را در شهر تاریخی "پالمیرا" ذبح کرده و جسدش را در یکی از میدان‌های شهر آویزان کرد. این اقدام داعش موج گسترده‌ای از محکومیت‌های جهانی را به دنبال داشت.


ویدیو مرتبط :
جنایت جدید داعش با اعدام دو تن از سربازان ارتش-سوریه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اعدام سه تن از اهالی شهر القوریه سوریه توسط داعش ( تصاویر+ 18)



اخبار,اخباربین الملل,جنایات گروه تروریستی داعش

 

 اخبار بین الملل - اعدام سه تن از اهالی شهر القوریه سوریه توسط داعش ( تصاویر+ 18)

داعش سه تن از اهالی شهر "القوریه" واقع در استان دیرالزور را به اتهام سرپیچی از فرامین و حمله به این گروه تروریستی سر بُرید.

اخبار,اخباربین الملل,جنایات گروه تروریستی داعش

 

اخبار,اخباربین الملل,جنایات گروه تروریستی داعش

 

 اخبار,اخباربین الملل,جنایات گروه تروریستی داعش

  اخبار بین الملل - ابنا