اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

داعش بیش از 100 عراقی را در موصل اعدام کرد



اخبار,اخبار بین الملل ,گروه تروریستی داعش

اعدام بیش از 100 شهروند عراقی به دست داعش پس از آن رخ داد که نیروهای عراقی شهر رمادی را از چنگال تروریست‌ها آزاد کردند.

منابع محلی در استان نینوای عراق اعلام کردند که داعش بیش از صد تن از ساکنان شهر موصل را با شلیک گلوله اعدام کرده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری العربیه، عصمت مجید، مسئول حزب دموکرات کردستان عراق در استان نینوا اعلام کرد که اعدام شدگان برخی از اعضای سابق در اداره امنیت محلی، وکلا و کارمندان کمیته انتخابات در استان نینوا بوده‌اند.

اعدام بیش از 100 شهروند عراقی به دست داعش پس از آن رخ داد که نیروهای عراقی شهر رمادی را از چنگال تروریست‌ها آزاد کردند. همچنین این اتفاق درحالی رخ می‌دهد که اخیرا نیروهای مشترک کرد و آمریکایی رهبران داعش در شهرستان حویجه در استان کرکوک را هدف قرار داده‌اند تا زمینه را برای آغاز عملیات آزادسازی این شهرستان فراهم سازند.

از سوی دیگر به دنبال آزادسازی رمادی به دست نیروهای عراقی تروریست‌های داعش حملات انتحاری خود را علیه این نیروها افزایش داده‌اند و روز گذشته با هفت خودروی بمبگذاری شده به حومه این شهر و مناطقی در اطراف سامراء حمله کردند.


اخبار بین الملل  - ایسنا


ویدیو مرتبط :
داعش و اعدام یک جوان عراقی دیگر در موصل-عراق-سوریه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

داعش خبرنگار عراقی را در موصل اعدام کرد


عناصر داعش یک خبرنگار عراقی را در جنوب موصل اعدام کردند .

واحد مرکزی خبر: یک منبع محلی در استان نینوا روز دوشنبه گفت تروریست های داعش علاء مازن عبد الله خبرنگار شبکه خبری الموصلیه را به ضرب گلوله در جنوب موصل کشتند .

منبع محلی که خواست نامش فاش نشود ، افزود عناصر داعش پس از قتل خبرنگار عراقی ، جسد او را به پزشک قانونی موصل تحویل دادند .

منبع محلی ناشناس به علل بازداشت خبرنگار و اعدام او اشاره ای نکرد .

به گزارش پایگاه خبری سومریه نیوز از موصل ، عناصر داعش پس از اینکه بخش های وسیعی از استان نینوا به ویژه موصل را در ژوئیه سال گذشته اشغال کردند ، تعداد زیادی از فرماندهان نظامی ،‌شخصیت های علمی و غیر نظامیان را به بهانه همکاری با دولت مرکزی و یا مخالفان با اندیشه های داعش دستگیر و اعدام کردند .