اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

داعش به ترکیه موشک شلیک کرد +عکس


در ادامه موج جدید حملات موشکی از مناطق تحت سیطره گروه تروریستی تکفیری داعش به شهرک ها و روستاهای جنوب ترکیه، ساعتی پیش دو فروند موشک به شهر مرزی کیلیس ترکیه اصابت کرده و خسارتی ببار آورد.

وب سایت مشرق: در ادامه موج جدید حملات موشکی از مناطق تحت سیطره گروه تروریستی تکفیری داعش به شهرک ها و روستاهای جنوب ترکیه، ساعتی پیش دو فروند موشک به شهر مرزی کیلیس ترکیه اصابت کرده و خسارتی ببار آورد.

داعش به ترکیه موشک شلیک کرد +عکس

بنابر این گزارش، این دو موشک ساخت کشور چین بوده و به یک مزرعه در حاشیه شهر کیلیس اصابت کرده است. به گفته شاهدان عینی دو نفر از اثر اصابت ترکش ناشی از انفجار موشک ها زخمی و به بیمارستان منتقل شده اند. طی هفته های اخیر این شهر بارها هدف حملات موشکی و خمپاره ای و توپخانه ای داعش قرار گرفته که طی آن گروهی کشته و زخمی شده اند. اهالی شهر کیلیس ماه پیش با برپایی تظاهراتی خواستار حمایت بیشتر نیروهای ارتش این کشور از خود شده بودند. از ساعات ابتدایی صبح امروز چند دستگاه تانک و نفربر زرهی ارتش ترکیه با عبور از مرز این کشور با سوریه وارد خاک آن شده اند.

داعش به ترکیه موشک شلیک کرد +عکس


ویدیو مرتبط :
شلیک موشک روسی از خزر به داعش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس: مسیر شلیک موشک روسیه به داعش


کشتی های جنگی روسیه در دریای خزر موشک هایی را به سمت مواضع گروه تروریستی داعش در سوریه شلیک کردند. به گفته وزارت دفاع روسیه، موشک ها به سمت 11 هدف در برد 1500 کیلومتری شلیک شدند.

مشرق: کشتی های جنگی روسیه در دریای خزر موشک هایی را به سمت مواضع گروه تروریستی داعش در سوریه شلیک کردند. به گفته وزارت دفاع روسیه، موشک ها به سمت 11 هدف در برد 1500 کیلومتری شلیک شدند.

عکس: مسیر شلیک موشک روسیه به داعش