اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

داعش باراک اوباما را تهدید کرد



اخبار,اخباربین الملل, اعضای داعش

شبه‌نظامیان داعش با انتشار یک ویدئو که از خیابان‌های موصل ضبط شده، اعلام کردند که سر اوباما را در کاخ سفید قطع خواهند کرد.

شبه‌نظامیان داعش با انتشار ویدئویی باراک اوباما را تهدید کردند.

به گزارش ایسنا به نقل از یاهو نیوز، شبه‌نظامیان داعش با انتشار یک ویدئو که از خیابان‌های موصل ضبط شده، اعلام کردند که سر اوباما را در کاخ سفید قطع خواهند کرد.

در این نوار ویدئویی شبه‌نظامیان داعش ابتدا اوباما را تهدید کرده و سپس سر یک سرباز کرد را از بدن جدا می کنند.

شبه‌نظامی داعش که سر این سرباز کرد را از تن جدا می‌کند به زبان کردی می‌گوید: اوباما بدان که ما به آمریکا می‌رسیم، بدان که ما سر تو را در کاخ سفید از تن جدا کرده و آمریکا را به یک کشور مسلمان تبدیل می‌کنیم.

این شبه‌نظامی همچنین تهدیدهای خود علیه دیگر کشورهای غربی را تکرار کرده و می‌گوید: این پیام من به فرانسه و خواهرش بلژیک می‌باشد. ما به شما هشدار می دهیم که با خودروهای بمب گذاری شده و مواد منفجره به کشورتان خواهیم آمد.

به نظر می‌رسد این پیام ویدئویی پاسخ داعش به شکست‌هایی باشد که این گروه طی چند روز اخیر متحمل شده است.

این شبه‌نظامیان همچنین به مسعود بارزانی، رئیس اقلیم کردستان عراق هشدار داده و گفته‌اند: دقت کن این یکی از سربازان توست که کشته می‌شود. هر زمانی که شما موشک بزنید ما سر یکی از سربازانتان را برایتان می‌فرستیم.

 

 اخبار بین الملل  -  ایسنا


ویدیو مرتبط :
باراک اوباما: جنایات داعش ارتباطی با اسلام ندارد...!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نامه تهدید آمیز باراک اوباما به ابومازن



اخبار ,اخبار بین الملل,نامه باراک اوباما به ابومازن


 اخبار بین الملل - نامه تهدید آمیز باراک اوباما به ابومازن

مذاکره کننده ارشد تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد که رئیس جمهوری آمریکا نامه ای تهدید آمیز برای رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین ارسال کرده است.

به گزارش مهر به نقل از پایگاه خبری فلسطین الیوم، صائب عریقات مذاکره کننده ارشد تشکیلات خودگردان فلسطین شب گذشته اعلام کرد که باراک اوباما رئیس جمهوری آمریکا در نامه ای رسمی به ابومازن رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین درباره شکست مذاکرات سازش به فلسطینی ها هشدار داد.

در این نامه دو پاگرافی که از طریق یک میانجی در اختیار ابومازن قرار گرفته آمده است: در صورت پافشاری طرف فلسطینی برای درخواست رسمی پیوستن به سازمان های بین المللی این بدین معنی خواهد بود که فلسطین تمام خطوط قرمز منافع آمریکا در منطقه را قطع کرده است.

سرنوشت مذاکرات سازش میان تشکیلات خودگردان فلسطین و رژیم صهیونیستی که پس از سه سال توقف چند ماه پیش با میانجیگری آمریکا از سر گرفته شد هم اکنون به دلیل توسعه شهرک های صهیونیستی در اراضی اشغالی فلسطین در هاله ای از ابهام به سر می برد.
 اخبار بین الملل - مهر