اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

داعش: ایتالیا را فتح می کنیم


یکی از رهبران گروه تررویستی داعش در لیبی که خود را «امیر داعش» در این کشور می‌خواند، تهدید کرده است که به ایتالیا حمله خواهیم کرد.

خبرگزاری فارس: «عبدالقادر النجدی» از رهبران گروه تکفیری داعش در لیبی، پس از این که «ابو المغیره القحطانی» یکی از علمای داعش بر اثر بمباران پهباد آمریکایی کشته شد، تهدید کرده است که داعش در شمال آفریقا روز به روز قوی‌تر خواهد شد.

او در گفت‌و‌گو با رزونامه داعشی «النبأ»، گفته است که خلافت اسلامی به لیبی باز خواهد گشت و کشورهای اطراف و از جمله ایتالیا را نیز اشغال خواهیم کرد.

تهدیدات این رهبر تکفیری در حالی است که داعش در شهر «بن قاردیان»در جنوب تونس، مدتی است با ارتش این کشور درگیر شده است.


ویدیو مرتبط :
یوونتوس آماده برای فتح سوپر کاپ ایتالیا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آموزش کودکان داعش برای فتح ایتالیا +عکس


گروه تروریستی داعش به تازگی فیلمی را از نخستین مدرسه آموزش قتل و تکفیر به کودکان منتشر کرد.

خبرگزاری ابنا: گروه تروریستی داعش به تازگی فیلمی را از نخستین مدرسه آموزش قتل و تکفیر به کودکان منتشر کرد.

در این فیلم که توسط سایت «ولایه الرقه» وابسته به داعش منتشر شده است، چندین کودک که سن آن‌ها از ۸ سال تجاوز نمی‌کند، با لباس نظامی جهت فراگیری تفکرات این گروه تروریستی گردهم جمع شده‌اند.

معلم این کودکان در این آموزشگاه که «الفاروق» نام گرفته است، در بخشی از اظهاراتش مدعی می‌شود که آنان برای فتح «رم» ـ پایتخت کشور ایتالیا ـ  آماده می‌شوند.

گفتنی است گروه تروریستی داعش بار دیگر با تهدید ایتالیا، اعلام کرده است، در حال رسیدن به پایتخت این کشور است و تازه‌ترین تهدید تبلیغاتی علیه این کشور با عنوان «با دستانی بر روی ماشه، در حال رسیدن به رم (پایتخت ایتالیا) ‌هستیم»، بر روی توئیتر وابسته به جهادی‌های لیبیایی، منتشر شده است.

روزنامه «کرونه زایتونگ» چاپ اتریش اخیرا در گزارشی تأکید کرده است که داعش صد‌ها کودک را برای اجرای حملات تروریستی آموزش می‌دهد.

این روزنامه در سایت اینترنتی خود نوشت: داعش در سوریه و عراق بیش از ۴۰۰ فرد کم سن و سال را آموزش می‌دهد تا پس از گذراندن دوره آموزشی به اجرای حملات تروریستی بپردازند.

این روزنامه که اختصاراً کرونه نیز نامیده می‌شود خاطرنشان کرد: دوره آموزشی شامل سر بریدن و شکنجه است و کودکانِ تحت آموزش بدون ارتکاب این جنایات نمی‌توانند دوره آموزشی را به پایان ببرند.

اگرچه طبق معاهدات و قوانین بین المللی استفاده از کودکان در زمان جنگ اقدامی غیر اخلاقی و نامشروع محسوب می‌شود با این حال، داعش و دیگر گروه‌های تروریستی در عراق و سوریه از نوجوانان به عنوان نیروهای شبه نظامی استفاده می‌کنند و آنان را شست و شوی مغزی می‌دهند.

آموزش کودکان داعش برای فتح ایتالیا +عکس

آموزش کودکان داعش برای فتح ایتالیا +عکس

آموزش کودکان داعش برای فتح ایتالیا +عکس

آموزش کودکان داعش برای فتح ایتالیا +عکس

آموزش کودکان داعش برای فتح ایتالیا +عکس