اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

داعش اعضای یک خانواده را مثله کرد


عناصر داعش شش عضو یک خانواده را در شهر درنه لیبی قتل عام و اجساد آنها را مثله کردند. باشگاه خبرنگاران جوان:  شاخه داعش در لیبی روز گذشته با حمله به یک منزل در شهر درنه در شرق لیبی، شش تن از افراد یک خانواده را به قتل رساند و اجساد آنها را مثله کرد.


یکی از مسئولین محلی درنه اعلام کرد عناصر داعش به منزل خانواده عیسی احریر حمله کردند و شش تن از اعضای خانواده او از جمله دو زن را به قتل رساندند. خبرها درباره سرنوشت دو زن دیگر نیز ضد و نقیض است.

این مسئول محلی که خواست نامش فاش نشود افزود عناصر داعش به این منزل در محله شیحا در شهر درنه غربی حمله کردند تا یکی از اعضای آن را دستگیر و وی را به قتل برسانند.

گفته می شود پس از ورود عناصر داعش، اعضای این خانواده با سلاح های سبک و مواد منفجره مقاومت کردند و یکی از سرکرده های داعش به نام حسن بوذهب را به قتل رساندند.

بنا بر اعلام منابع خبری، در پی تشدید درگیری عناصر داعش منزل این خانواده را منهدم کردند و پس از قتل چهار برادر، دو خواهر آنها را نیز کشتند.

شاهدان اعلام کردند عناصر داعش اجساد کشته شدگان را مثله کردند. این تروریست ها دو روز پیش نیز دست یک شهروند لیبیایی را به اتهام سرقت قطع کردند.


ویدیو مرتبط :
کینکت مورد استفاده اعضای خانواده

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تایید قتل اعضای 2 خانواده ایرانی در عراق توسط داعش



اخبار,اخبار سیاست خارجی ,گروهک تروریستی داعش

 

اخبار سیاست خارجی - تایید قتل اعضای 2 خانواده ایرانی در عراق توسط داعش

شهروند ایرانی به نام "بطحایی" به همراه همسر باردار و فرزند خردسالش سیدمحمد علی و یک خانواده ایرانی دیگر در سامرا توسط تروریست های داعش به طرز فجیعی به شهادت رسیدند.

قتل اعضای دو خانواده ایرانی در عراق به دست گروه داعش تایید شد.

به گزارش عصرایران، خبرگزاری رسا جزئیاتی از قتل اعضای دو خانواده ایرانی در عراق را به دست گروه داعش را منتشر کرده است.

براساس این خبر، شهروند ایرانی به نام " سیدمحمدرضا بطحایی" به همراه همسر باردار و فرزند خردسالش سیدمحمد علی و یک خانواده ایرانی دیگر در سامرا توسط تروریست های داعش به طرز فجیعی به شهادت رسیدند.

گروه افراط گرای اسلامی داعش نزدیک به القاعده هفته گذشته، برخی از مناطق شمال بغداد را تصرف کرد و شماری از شهروندان نظامی و غیرنظامی را به قتل رساند.
 
 ˈسید محمدرضا بطحاییˈ طلبه ایرانی ساکن در نجف اشرف به اتفاق خانواده اش و یک خانواده دیگر هفته گذشته برای زیارت حرم مطهر امامین عسکریین عازم سامرا شدند.

با حمله تروریست های داعش به سامرا و آغاز درگیری ها وی و خانواده اش به اتفاق یک خانواده ایرانی دیگر دو روز در حرم مطهر عسکریین اقامت می کنند.

اما ظهر پنجشنبه با تصور اینکه امنیت در سامرا برقرار شده است، از حرم مطهر خارج تا سامرا را به مقصد نجف اشرف ترک کند که ساعتی بعد در جاده سامرا به کمین نیروهای داعش افتادند.

وی هنگام دستگیری ملبس به لباس روحانیت و در حال مکالمه تلفنی با دوستانش در نجف اشرف بوده است که تروریست های داعش تلفن را از وی گرفته و دستگیری آنان را اعلام می کنند.

تروریست های داعش پس از دستگیری، این روحانی ایرانی، همسر و فرزند خردسالش و خانواده ایرانی دیگر را به طرز فجیعی به شهادت رساندند.

گفت وگویی با خانواده شهید حجت الاسلام بطحائی
 ˈسیدهاشم بطحاییˈ استاد درس خارج حوزه علمیه قم در گفت وگو با رسا درباره شهادت حجت الاسلام ˈسید محمدرضا بطحائیˈ اظهار داشت: طلبه شهید فرزند برادرم مرحوم ˈسید حسن بطحائیˈ است که تقریبا 42 سال سن داشت و هنگام شهادت به همراه همسر باردار و فرزند خردسالش سیدمحمد علی بود که توسط تروریست های داعش به طرز فجیعی به شهادت رسیدند.

استاد درس خارج حوزه درباره شخصیت طلبه شهید گفت: او طلبه ای باتقوا، عالم و بی رغبت به دنیا بود که تحصیل را از حوزه علمیه چیذر تهران شروع کرد و مدت 10 سال به تدریس و تحصیل در نجف مشغول بود.

اخبار سیاست خارجی - عصر ایران