اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

داعش «ارتش آزاد» را به بیعت فراخواند



اخبار,اخبار بین الملل,گروه تروریستی داعش

 

اخبار بین الملل - داعش «ارتش آزاد» را به بیعت فراخواند

گروهک داعش در سوریه، «ارتش آزاد»، همتای تروریستی خود را به بیعت فراخواند و 20 نفر از اسرای عضو این گروهک را اعدام کرد.

به گزارش فارس، گروهک داعش در ریف دمشق، 20 عضو گروهک «ارتش آزاد» را که مورد حمایت ترکیه و قطر است، اعدام کرد.

خبرنگار المیادین در سوریه گزارش کرد که این اعدام، پس از به اسارت گرفتن اعضای ارتش آزاد و در ادامه اختلافات داخلی گروهک‌های تروریستی در سوریه انجام شد.

بنا بر این گزارش، داعش همچنین سه سرکرده اصلی گروهک ارتش آزاد در شرق منطقه «قلمون» را تهدید کرد که اگر با داعش بیعت نکنند، آنان را خواهد کشت.

منطقه قلمون در غرب سوریه نزدیک مرز شرقی لبنان قرار دارد که در ماه‌های اخیر شاهد ناکامی مکرر گروه‌های تروریستی برای نفوذ به لبنان بوده است؛ جایی که ارتش لبنان و حزب‌الله ماموریت مقابله با تروریست‌ها را بر عهده دارند. 

اخبار بین الملل - فارس

 


ویدیو مرتبط :
ویدیو؛ داعش مردم مصر را به جهاد فراخواند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

داعش دهها عضو ارتش آزاد را سر برید


منابع امنیتی در سوریه از درگیری شدید گروههای تروریستی در مناطق مختلف سوریه از جمله دیرالزور و حومه شمالی حلب خبر می دهند.

خبرگزاری مهر: خبرنگار پایگاه لبنانی العهد در سوریه از درگیری شدید میان دو گروه تروریستی جبهه النصره و داعش در منطقه الراعی در حومه شمالی حلب خبر داد.

بنابراین گزارش، این درگیریها همچنان ادامه دارد و شدت آن به طور متناوب تغییر می کند.

از سوی دیگر، منابع امنیتی از درگیری شدید و وحشیانه نیروهای ارتش آزاد و داعش در مناطق بکاره، عکیدات و طابیه در حومه دیرالزور خبر می دهند.

بنابراین گزارش، اعضای داعش در جریان این درگیریها سر اعضای کشته شده ارتش آزاد را از تن جدا کرده و آنها را در مکانی جمع می کنند.

تروریستها در سوریه طی روزهای اخیر به علت شکستهای متوالی و از دست دادن کنترل مناطق که پیش از این در اختیار داشتند، به درگیری با یکدیگر روی آورده اند.