اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

داعش ادعا کرد: بمب‌گذاری در یک هتل کربلا


گروهک تروریستی داعش ادعا کرد که در یکی از هتل‌های کربلا بمب گذاری کرده‌ است.

باشگاه خبرنگاران جوان: گروهک تروریستی داعش ادعا کرد که در یکی از هتل‌های کربلا بمب گذاری کرده‌ است.

اعزامی به کربلای معلی، یکی از هتل های خیابان "قبله‌العباس" شهر مقدس کربلا که اصلی‌ترین خیابان منتهی به بین‌الحرمین است به دلیل تهدید داعش به بمب‌گذاری تخلیه شد.

بر اساس این گزارش، پس از ورود نیروهای امنیتی و سگ‌های بمب یاب عدم صحت این ادعا محرز شد و زائرین به داخل هتل بازگشتند.


ویدیو مرتبط :
بمب داعش درگیر بمب داعش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کشف یک خودروی بمب‌گذاری شده در کربلا/قطع تمامی خطوط امدادرسانی داعش در رمادی



اخبار,اخباربین الملل,خودروی بمب‌گذاری شده در کربلا

در حالی که یکی از مسوولان امنیتی عراق از کشف یک خودروی بمب‌گذاری شده در کربلا خبر داد، تمامی خطوط امدادرسانی داعش در شهر رمادی قطع شده است.

به گزارش ایسنا ، به نقل از پایگاه خبری المسله عراق، نیروهای عراقی در شهرستان عین التمر در استان کربلا یک خودروی بمب‌گذاری شده را در ورودی المشکات بدون هیچ تلفاتی شناسایی و کشف کردند.

عید الکربولی، سخنگوی شورای استانداری الانبار اعلام کرد که نیروهای امنیتی عراق توانستند تمامی خطوط ارتباطی و امدادرسانی داعش در شهر رمادی را مسدود و اکنون نیز تلاش می‌کنند تمامی راه‌های ارتباطی آنان را قطع کنند.

الکربولی با اشاره به اینکه برخی اعضای داعش با تراشیدن ریش‌هایشان قصد فرار داشتند و اعضای قدیمی داعش هنگامی که خود را در محاصره نیروهای ما دیدند، چهار تن از اعضای خود را اعدام کردند، گفت: پیشروی کند نیروهای امنیتی عمدی و در چارچوب طرح از پیش برنامه‌ریزی شده آنان برای فرسایش داعش است.

وی در ادامه از آزادی جزیره الخالدیه که عملیات آزادسازی آن از یکشنبه آغاز شده است ظرف چند روز آینده خبر داد.

شورای شهر الخالدیه در استان الانبار روز یکشنبه از آغاز عملیات نظامی گسترده برای آزادی این شهر از تصرف داعش خبر داد و اعلام کرد که نیروی هوایی عراق تعدادی از پایگاه‌های داعش در جزیره را بمباران کرده است.

در همین راستا یک منبع امنیتی اعلام کرد که جسد مردی که با تیراندازی کشته شده بود در منطقه عرب جبور، در اطراف بغداد کشف شده است.

از سوی دیگر، یکی از اعضای گروه داوطلبان مردمی هنگامی که با یک خودروی غیرنظامی در حال عبور از منطقه‌ای در اطراف بغداد بود با شلیک افراد مسلح کشته شد.

فیصل کاظم العبادی، رئیس پلیس استان بصره نیز با اعلام کشته شدن دو جوان در منطقه خمس میل در اثر تیراندازی افراد مسلح در یک درگیری طایفه‌ای، تاکید کرد: کمیته حقیقت‌یاب برای پیگیری موضوع و بازجویی افراد خاطی تشکیل شده است.

العبادی افزود: خانواده دو جوان کشته شده، اطلاعاتی از هویت قاتلان به مرکز ارائه کرده‌اند.


  اخبار بین الملل  -   ایسنا