اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

داعش، سر شیخ صوفی را از تنش جدا کرد


گروه تروریستی وهابی داعش در جدیدترین جنایت خود یک شیخ صوفی را در استان الحسکه در شمال شرقی سوریه به اعدام محکوم و سرش را با شمشیر قطع کرد.

خبرگزاری ایرنا: گروه تروریستی وهابی داعش در جدیدترین جنایت خود یک شیخ صوفی را در استان الحسکه در شمال شرقی سوریه به اعدام محکوم و سرش را با شمشیر قطع کرد.

به گزارش ایرنا، این گروه تروریستی تکفیری از این جنایت فجیع خود که یادآور اجرای احکام اعدام در سعودی است، یک نوار ویدئویی منتشر کرد.

« عارف سالم العبود» یکی از شیوخ شناخته شده صوفی طریقه رفاعیه در ریف الحسکه سوریه است که باند وهابی تروریستی داعش آن را اشغال کرده است.

باند داعش این شیخ صوفی را چند هفته قبل بازداشت کرده بود و اکنون با قطع سر به وسیله شمشیر کشته است.

این فیلم حاکی است که باند وهابی داعش، شیخ عبود را که لباسی نارنجی برتن دارد و دست ها و چشمانش بسته است وارد میدان شهرک العریشه و در مقابل دیدگان مردم که تعدادی از آنها کودک بودند، اعدام می کند.

یکی از عناصر وهابی این باند تروریستی تکفیری ، به اصطلاح حکم اعدام شیخ العبود را به اتهام مشرک بودن و ساحری قرائت می کند.

سپس یک عنصر وهابی دیگر ، شیخ العبود را وادار می کند تا زانو بزند و سپس سر او را با شمشیر قطع می کند.


ویدیو مرتبط :
صوفی و تصوف/ صوفی صحیح و صوفی انحرافی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فیلم طنز سر بریدن داعش!


فیلم طنز سر بریدن داعش!


برای مشاهده ویدئو در گجت های اندرویدی و ios در صورت بروز مشکل هنگام پخش و دانلود ویدئو بر روی PC بر روی دکمه زیر کلیک کنید.


در صورت بروز مشکل در دانلود ویدئو بر روی دکمه کلیک راست کرده و گزینه Save Link as و یا Save target as را انتخاب کنید